قرعه کشی در اینستاگرام

آموزش قرعه کشی اینستاگرام؛ بهترین نرم افزارهای قرعه کشی

یکی از چالش‌های بزرگ کسب‌وکارها و صفحات اینستاگرامی، قرعه کشی اینستاگرام برای مسابقه‌های مختلفی است که برگزار می‌کنند. پیج‌های اینستاگرامی باید برای حفظ اعتبار و محبوبیت خود از ابزارهایی استفاده کنند که امکان هرگونه تقلب را مسدود کرده و اعتماد مخاطب را به دست آورد.

بنابراین اگر شما مسابقه اینستاگرامی برگزار می‌کنید و می‌خواهید از میان کامنت‌ها، نام‌ها و افراد شرکت‌کننده در مسابقه، تعدادی را برنده اعلام کنید می‌توانید از ابزارهایی بهره‌مند شوید که این کار را برایتان مانند آب خوردن راحت می‌کنند. در این مقاله به شما درباره انواع ابزارهای شگفت‌انگیزی اطلاعات خواهیم داد که برای برگزاری مسابقه و قرعه‌کشی اینستاگرام ضروری محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: چگونه یک مسابقه اینستاگرامی موفق و پربازده راه‌اندازی کنیم؟

چطور در اینستاگرام مسابقه راه بیندازیم؟

برای برگزاری مسابقه اینستاگرامی کافیست چند هفته پیش از اجرای مسابقه دست به کار شوید. پیش از هر چیز مشخص کنید که هدفتان از برگزاری این مسابقه چیست و به دنبال چه می‌گردید؟ آیا می‌خواهید تعداد فالوئرهایتان افزایش یابد؟ آیا دوست دارید برندتان شناخته‌تر شود؟ آیا می‌خواهید تعدادی لایک و کامنت دریافت کنید؟ برای مشخص کردن دقیق و صحیح هدفتان می‌توانید از اهداف هوشمند یا SMART Goals استفاده کنید. بدین ترتیب اهداف مشخص و واقعی خواهید داشت.

پس از این‌که مشخص کردید چه اهدافی دارید وقت آن رسیده که به تناسب آن‌ها، شکل اجرای مسابقه خود را طراحی کنید. برای مسابقه می‌توانید از مخاطبان خود بخواهید دوستانشان را در کامنت‌ها تگ کنند، شما را لایک کنند یا این‌که یک بازی طراحی کنید و به کمک گیمیفیکیشن مخاطبان را بیشتر مجذوب خود کنید.

پس از طراحی مسابقه باید قوانین و جایزه مسابقه را مشخص کنید. فراموش نکنید که قوانین تعیین شده و سختی مسابقه باید با میزان جایزه‌ای که مشخص می‌کنید تناسب داشته باشد در غیر اینصورت نتیجه مطلوبی از مسابقه دریافت نخواهید کرد.
در نهایت هم برگزاری مسابقه را در صفحه خود اعلام کرده و از فالوئرهایتان بخواهید در آن شرکت کنند.

بهترین روش قرعه کشی در اینستاگرام

اگر تاکنون برای قرعه کشی اینستاگرام از روش‌های قدیمی استفاده می‌کرده‌اید و همیشه مخاطبانتان بابت روش شما معترض بوده‌اند و نتوانسته‌اید اعتمادشان را جلب کنید، باید این را بدانید که روش‌های جدید قرعه کشی اینستاگرام به شما کمک می‌کنند اعتماد مخاطبانتان را باز پس گیرید و به راحتی این کار را انجام دهید. برای قرعه کشی مسابقه اینستاگرامی از چندین روش مختلف می‌توانید استفاده کنید.

  1. قرعه کشی اینستاگرام با اکسل
  2. قرعه کشی دستی با ورق و کاغذ
  3. قرعه کشی به کمک ابزارها و وب‌سایت‌های قرعه‌کشی
    قطعا تاکنون متوجه شده‌اید که بهترین روش قرعه کشی اینستاگرام از طریق سایت و ابزارهای موجود است؛ چرا که اشتباهات انسانی در این وب‌سایت‌ها جایی ندارند و همه عملیات قرعه کشی به صورت تصادفی انجام می‌گیرد در نتیجه مخاطبان اعتماد بیشتری به شما پیدا خواهند کرد.

چه سایت‌هایی برای قرعه کشی اینستاگرام وجود دارد؟

سایت‌های زیادی برای قرعه کشی مسابقه اینستاگرامی وجود دارد که هر یک خصوصیات خاص خود را دارند و هرکدام ابزاری متفاوت در اختیارتان قرار می‌دهند. به کمک سایت قرعه کشی لایک اینستاگرام می‌توانید از میان کسانی که لایکتان کرده‌اند برنده را انتخاب کنید و در برنامه قرعه کشی کامنت اینستاگرام می‌توانید از میان کامنت‌ها برنده را انتخاب کنید. حتی می‌توانید قرعه کشی فالوورهای اینستاگرام را هم با همین سایت‌ها انجام دهید. تعدادی از این سایت‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:

سایت Namepicker برای قرعه کشی در اینستاگرام

این وبسایت قرعه کشی اینستاگرام، رایگان است و شما می‌توانید با وارد کردن اسامی مخاطبان خود، نام تعدادی از آن‌ها را به صورت تصادفی و سیستمی خارج کنید. مزیت این سایت این است که می‌توانید در مقابل مخاطبانتان نام تمام افراد شرکت‌کننده را در لیست وارد کرده و از بین آن‌ها انتخاب کنید اما عیبی که دارد این است که باید نام تمام افراد را به صورت دستی در برنامه وارد کنید.

سایت commentpicker برای قرعه کشی کامنت‌ها

اگر مسابقه‌تان را به گونه‌ای طراحی کرده‌اید که می‌خواهید از بین کامنت‌ها قرعه کشی کنید از این برنامه قرعه کشی کامنت اینستاگرام رایگان استفاده کنید. به کمک این ابزار نیز می‌توانید نام افرادی که کامنت گذاشته‌اند را وارد برنامه کنید و به صورت تصادفی یک کامنت را انتخاب کنید.

سایت Appsorteos برای قرعه کشی

یکی از بزرگترین وبسایت‌ها برای قرعه کشی اینستاگرام Appsorteos است. در این برنامه می‌توانید از امکانات مختلفی مانند انتخاب تصادفی به کمک تاس، چرخ گردان و انتخاب از میان تصاویرتان داشته باشید. به علاوه می‌توانید قرعه کشی کامنت‌ها را نیز به کمک این وبسایت انجام دهید. تنها عیب این برنامه این است که باید با یوزرنیم و پسورد اینستاگرامتان وارد این سایت شوید تا بتوانید قرعه کشی را انجام دهید.

سایت Wask برای قرعه کشی کامنت اینستاگرام رایگان

با وارد کردن آدرس URL پست مسابقه خود در این سایت می‌توانید قرعه کشی را انجام دهید. این سایت به صورت خودکار تمام کسانی که برایتان کامنت گذاشته‌اند را پیدا می‌کند و از میانشان قرعه کشی را انجام می‌دهد.

برنامه socialcrumb برای قرعه کشی تصادفی

اگر به دنبال قرعه کشی اینستاگرام با گوشی هستید می‌توانید از این اپلیکیشن استفاده کنید. به کمک این ابزار می‌توانید از میان کامنت‌های مخاطبانتان برنده را انتخاب کنید. اگر از گوشی‌های اندرویدی استفاده می‌کنید و می‌خواهید قرعه کشی اینستاگرام با گوشی را انجام دهید این اپلیکیشن را دانلود کنید.

برنامه Lukky برای قرعه کشی کامنت اینستاگرام

لاکی یکی دیگ از اپلیکیشن‌هایی است که برای قرعه کشی اینستاگرام با گوشی بسیار مناسب است. با استفاده از این ابزار می‌توانید از میان کامنت‌های مخاطبانتان قرعه کشی را انجام دهید و سپس ویدئوی مراحل قرعه کشی را با آن‌ها به اشتراک بگذارید. اگر از iOS استفاده می‌کنید و می‌خواهید با گوشی قرعه کشی کنید می‌توانید این نرم افزار را از اپ استور دانلود کنید.

بیشتر بخوانید: پروموشن یا پروموت در اینستاگرام چیست + مزایا و کاربردها

برای هر بار قرعه کشی در اینستا باید هزینه پرداخت کرد؟

بسیاری از وبسایت‌های قرعه کشی اینستاگرام خدماتشان را به صورت رایگان ارائه می‌کنند مگر آنکه مسابقه شما شرکت‌کنندگان زیادی داشته باشد و شما امکانات ویژه‌ای را برای برگزاری مسابقه‌تان نیاز داشته باشید. مثلا در وبسایت Appsorteos اگر تعداد کامنت‌هایتان تا 500 باشد می‌توانید به صورت رایگان از این ابزار استفاده کنید اما برای قرعه کشی تا 3000 کامنت باید حدود 3 دلار برای هر پست بپردازید. در صورت داشتن 6000 کامنت باید 4 دلار بپردازید و تا 10000 کامنت هم 5 دلار برایتان هزینه بر می‌دارد.

جمع‌بندی

همان‌طور که می‌دانید مسابقات اینستاگرامی منبع فالو، کامنت و رشد پیج‌های کاری هستند. ضمن اینکه در مسیر بازاریابی محتوایی و برقراری ارتباط با مخاطبان به خوبی می‌توانید از آن استفاده کنید. اما مسابقه‌هایی که برای اهدای جوایز باید قرعه‌کشی کنید، همیشه استفاده از ابزارهای قدرتمند در برگزاری این مسابقات به شما کمک می‌کنند مسیری هموارتر و راحت‌تر را بپیمایید. در این مطلب روش‌های مختلفی را برای این کار معرفی کردیم که می‌توانید از آنها استفاده کنید. اگر شما هم از این ابزارها استفاده کردید، یا راهکار مشابهی سراغ دارید می‌توانید در قسمت نظرات با ما و کاربران دیگر مطرح کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.