دانلود کامنت اینستاگرام

استخراج کامنت های اینستاگرام در اکسل

چه یک اینفلوئنسر باشید یا یک کسب‌وکار و برند، شاید بخواهید کامنت‌های اینستاگرام خود را دانلود کنید. برای بسیاری از کاربران اینستاگرام مهم است که با دانلود کامنت اینستاگرام داده‌های خود را حفظ کنند یا بعدها با تحلیل آن‌ها به پیشبرد اهداف کاری خود کمک کنند.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به دنبال ابزار رایگان استخراج کامنت در اینستاگرام هستید حتما تا انتهای این مقاله را بخوانید تا علاوه بر معرفی ابزارهای خروجی گرفتن از اینستاگرام، نحوه آن را نیز آموزش دهیم.

چرا باید کامنت‌های اینستاگرام را دانلود کنیم؟

هرکس که به مشتری خود نزدیک‌تر باشد، برنده است. برای این‌که بتوانید بهترین محتوا، محصول، خدمت یا پیام را به مخاطبان خود ارسال کنید باید بدانید چه چیزی را می‌پسندند، به چه چیزی فکر می‌کنند و چه چیزی را دوست ندارند. بسیاری از برندها فکر می‌کنند که مخاطبانشان را می‌شناسند در حالیکه واقعا این‌طور نیست. اگر بتوانید لایک‌ها و کامنت‌های مخاطبانتان را جمع‌آوری کنید، قدمی بزرگ در راه شناخت آن‌ها برداشته‌اید.

حتما می‌دانید که UGC یا محتوای تولیدشده توسط کاربران نه تنها از ارزش زیادی برای شما و کسب‌وکارتان برخوردار است، بلکه در نگاه مشتریان نیز ارزش زیادی دارد. مشتریان با دیدن نظرات مثبت دیگر کاربران بیشتر به خرید از محصولات شما ترغیب می‌شوند. بنابراین نگه داشتن اطلاعات این کامنت‌ها به شما کمک می‌کند که همیشه محتوایی ارزشمند را در دسترس خود داشته باشید.

همچنین به کمک اطلاعات و داده‌های این کامنت‌ها و تحلیل آن‌ها می‌توانید از نقاط ضعف و قوت خود هم آگاه شوید. بسیاری از کاربران در بخش کامنت‌ها نظرهای بسیار مفیدی درباره محصول یا خدمت شما می‌دهند و شما می‌توانید با انتقال آن‌ها به بخش پشتیبانی تغییرات کوچک اما تاثیرگذار در کسب‌وکارتان ایجاد کنید.

روش‌های دانلود کامنت‌های اینستاگرام

راه‌های مختلفی برای دانلود کامنت اینستاگرام وجود دارد. اگر از طریق رایانه شخصی وارد وبسایت اینستاگرام شوید، بسیار راحت می‌توانید کامنت‌های خود را به کمک Select کردن آن‌ها دانلود کنید. اما اگر بخواهید این کار را از طریق اپلیکیشن خود اینستاگرام انجام دهید این کار کمی سخت به نظر خواهد رسید. به طور کلی از سه روش مختلف می‌توان کامنت‌های اینستاگرام را دانلود کرد:

از طریق دسکتاپ

وارد اکانت اینستاگرام خود شوید و کامنت‌های خود را کپی کنید و در صفحه‌ای دیگر الصاق کنید. در این روش احتمال به هم ریختگی کامنت‌ها زیاد است.

از طریق اپلیکیشن‌های پولی

تعدادی اپلیکیشن پولی وجود دارند که باید در آن‌ها ثبت نام کنید و اطلاعات اکانتتان را وارد کنید تا به شما خروجی اکسل از کامنت‌هایتان بدهد.

از طریق ابزارهای دانلود و اکسل

تعدادی ابزار رایگان هم وجود دارند که خروجی اکسل را به راحتی به شما می‌دهند.

ابزارهای رایگان و پولی استخراج کامنت در اینستاگرام

برخی ابزارهای رایگان و پولی به شما کمک می‌کنند که خروجی کامنت‌های خود را بگیرید. در اینجا لیست تعدادی از آن‌ها را می‌آوریم تا بتوانید با استفاده از آن‌ها گرفتن خروجی اکسل از کامنت‌های اینستاگرام خود را به سادگی انجام دهید.

نوین‌هاب (novin‌hub)

نوین‌هاب یک ابزار جامع ایرانی است که به شما کمک می‌کند شبکه‌های اجتماعی خود را مدیریت کنید. با استفاده از نوین‌هاب می‌توانید پست‌های خود را زمان‌بندی کنید و در انواع شبکه‌های اجتماعی قرار دهید، دایرکت‌ها و کامنت‌هایتان را مدیریت کنید و گزارش‌های کامل از کانال‌های سوشال خود دریافت کنید.
این ابزار برای خدماتش پکیج‌های رایگان و پولی را در اختیار شما قرار می‌دهد و شما می‌توانید با توجه به نوع نیازتان از این پکیج‌ها استفاده کنید.

Zapier

اگر تا کنون از Zapier استفاده کرده باشید احتمالا می‌دانید این کار با این ابزار به چه صورت است. به کمک این ابزار رایگان می‌توانید خروجی اکسل کامنت‌های اینستاگرام را بگیرید و به صورت خودکار آپدیت کامنت‌های خود را هم داشته باشید.

Flow

ابتدا وارد اکانت مایکروسافت خود شوید. به محض ورود به مایکروسافت به صورت خودکار به سمت تمپپلیت flow هدایت خواهید شد. در نهایت از شما خواسته می‌شود که یک شیت اکسل بسازید و تعداد ستون‌ها و ردیف‌های آن را مشخص کنید.

لاگین به اکانت مایکروسافت در ابزار flow
برای این کار روی دکمه Create کلیک کنید و به کمک یکی از سیستم‌های ابری فایل اکسل خود را ایجاد کنید.

برای راحتی بیشتر می‌توانید از گوگل درایو استفاده کنید.

استفاده از گوگل درایو برای ایجاد فایل اکسل در ابزار Flow

در صفحه بعدی می‌توانید پارامترهای مختلف را بررسی و تنظیم کنید.

بررسی و تنظیم پارامترهای مختلف در ابزار Flow

در نهایت تمام کامنت‌های پست‌های شما به صورت خودکار وارد این شیت اکسل می‌شود.

وارد شدن کامنت‌های پست‌ها به صورت خودکار در شیت اکسل در ابزار Flow

شما می‌توانید تا 750 بار در ماه از این قابلیت بدون پرداخت هزینه استفاده کنید. برای استفاده بیشتر باید ماهیانه 5 دلار بپردازید.

Marketing98

به کمک این ابزار می‌توانید از کامنت‌ها، لایک‌ها و لیست فالوئرهای خود خروجی بگیرید.

Exportcomments

این ابزار هم به راحتی امکانی در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید از کامنت‌ها، لایک‌ها و فالوئرهای خود خروجی اکسل داشته باشید. برای این کار کافیست آدرس صفحه‌تان را در باکس ابتدای صفحه وارد کنید و خروجی خود را دریافت کنید.

Commentpicker

این ابزار دانلود کامنت اینستاگرام هم به شما کمک می‌کند به صورت تصادفی از میان کامنت‌هایتان تعدادی را برگزینید و هم از آن‌ها خروجی اکسل بگیرید.

Theraffler

این ابزار نیز برای گرفتن خروجی اکسل از کامنت‌های اینستاگرام به شما کمک می‌کند منتها اکانت شما حتما باید بیزنسی باشد و به فیس بوک متصل شده باشید. برای ورود به این ابزار و دانلود کامنت اینستاگرام لازم است که با اکانت فیس بوک خود وارد شوید.

Spatulah

این ابزار دانلود کامنت اینستاگرام نیز به شما این امکان را می‌دهد که کامنت‌های خود را پس از 24 ساعت از اکانت خود جمع‌آوری کنید. برای ورود به این ابزار نیاز به ثبت نام خواهید داشت.

ثبت نام در برای دانلود کامنت های اینستاگرام

برای دریافت کامنت‌های خود نیازی به وارد کردن اطلاعات کاربری خود در این وبسایت هم ندارید و فقط با وارد کردن لینک اینستاگرامتان می‌توانید نظراتتان را جمع‌آوری کنید.

وارد کردن لینک اینستاگرام در ابزار Spatulah

دانلود کامنت های اینستاگرام با ابزار Spatulah

نحوه گرفتن خروجی اکسل از کامنت های اینستاگرام

هریک از ابزارهای نام برده شده به روشی خاص به شما امکانات دریافت خروجی را می‌دهند. برای دانلود کامنت‌های اینستاگرام خود باید در برخی از آن‌ها آدرس صفحه خود را وارد کنید و در برخی دیگر مراحل پیچیده‌تری را اجرا کنید.

نتیجه‌گیری

شما ممکن است به دلایل متعددی نیاز به دانلود کامنت‌های اینستاگرامتان داشته باشید. به کمک ابزارهای معرفی شده می‌توانید این کار را به راحتی انجام دهید. دانلود کامنت‌های اینستاگرام به شما کمک می‌کند همواره یک قدم از رقیبان خود در شناخت مخاطبانتان جلوتر باشید. توصیه ما به شما این است که از ابزارهای ناامن استفاده نکنید و تا آن‌جا که می‌توانید اطلاعات اکانت خود را به وبسایت‌های ثالث ندهید. یکی از امن‌ترین روش‌ها برای استخراج کامنت‌ها استفاده از مایکروسافت و سیستم ابری آن است. از این امکان استفاده کنید و تمام کامنت‌های خود را در اکسل خروجی بگیرید.

کمپین تبلیغات اینستاگرامی خود را به جریان بسپارید

منابع:

https://commentpicker.com/export-comments-instagram.php

https://blogs.cuit.columbia.edu/sek2216/how-to-export-instagram-comments/

https://www.guidingtech.com/download-instagram-comments/

https://www.quora.com/How-can-I-export-all-Instagram-post-comments-in-a-spreadsheet

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.