سفارش تبلیغ نویسی و تبلیغات توسط اینفلوئنسرهای بزرگ ایران

کسب‌و‌کارتان نیاز به تبلیغات و دیده شدن دارد اما نمی‌دانید چگونه باید یک متن تبلیغاتی مناسب برای برندتان بنویسید؟ نگران نباشید و این کار را به دست اینفلوئنسرهای بزرگ ایران بسپارید. اینفلوئنسرها یا همان افراد تاثیرگذار، دقیقا همان کسانی هستند که می‌توانند به برند شما برای شناخته‌تر شدن کمک کنند. اغلب آن‌ها افراد معروف و محبوبی در شبکه‌های اجتماعی هستند که قدرت تاثیرگذاری و نفوذ بالایی بر مخاطبین خود دارند. اگر نوشتن تبلیغات کسب‌وکار خودتان را به اینفلوئنسرها بسپارید، مطمئنا مشتریان زیادی جذب می‌کنید؛ زیرا اینفلوئنسرها میان مردم مورد اعتماد هستند و باعث جذب مشتری برای کسب‌و‌کارتان می‌شوند. نکته قابل توجه دیگر آن است که هر اینفلوئنسری مخاطبین خود را می‌شناسد و می‌داند که دنبال‌کننده‌هایش با چه نوع محتوایی تعامل بیشتری برقرار می‌کنند؛ بنابراین تبلیغات برند شما را متناسب با علاقه دنبال‌کننده‌هایشان تهیه می‌کنند.

در سفارش تبلیغ نویسی صفحه دیسکاور جریان چگونه به شما کمک می‌کند؟

برای سفارش تبلیغ و سپردن تبلیغ برندتان به اینفلوئنسرها، می‌توانید از خدمت اینفلوئنسر مارکتینگ جریان استفاده کنید. اما قبل از هرچیز لازم است با اینفلوئنسرهای مرتبط با حوزه کسب‌وکارتان آشنا شوید. برای این‌ کار لازم است پیج‌ اینفلوئنسرهای اینستاگرامی را جستجو کنید، برای پرسیدن تعرفه به تک‌تک آن‌ها پیام دهید و منتظر جواب آن‌ها بمانید. در آخر برای انتخاب رسانه مناسب لازم است حجم زیادی از اطلاعات پراکنده اینفلوئنسرها را جمع‌آوری کنید و تصمیم بگیرید کدام رسانه را برای انجام تبلیغات به کار ببرید.

مسلما انجام تبلیغات به این روش زمان زیادی از شما خواهد گرفت. اما با استفاده از صفحه دیسکاور جریان، دیگر نیازی به انجام این کارها نیست و شما به‌راحتی می‌توانید بهترین اینفلوئنسر را برای تبلیغات برندتان پیدا کنید. برای دسترسی به صفحه دیسکاور جریان کافیست روی این لینک کلیک کنید و وارد آن شوید. مطابق عکس زیر شما می‌توانید در این صفحه به‌ آسانی و به‌صورت کاملا رایگان لیست اینفلوئنسرهای اینستاگرامی را مشاهده کنید.

سفارش تبلیغ نویسی

 

صفحه دیسکاور جریان به شما کمک می‌کند تا با تعداد زیادی از اینفلوئنسرهای ایرانی آشنا شوید و با دید بهتری رسانه موردنظرتان را برای تبلیغات برندتان انتخاب کنید. برای مثال مانند عکس زیر می‌توانید روی قسمت دسته بندی‌های موضوعی کلیک کنید و از بین آن‌ها موضوعی را که به کسب‌وکار شما مرتبط است انتخاب کنید.

سفارش تبلیغ نویسی جریان

هم‌چنین می‌توانید با استفاده از فیلترهای مختلف رسانه‌ها را بر اساس موضوع، قیمت، تعداد فالوئر و.. دسته‌بندی کنید. با به کارگیری نوار ابزار بالای صفحه نیز رسانه‌ها را بر اساس فاکتورهای مختلفی مثل ارزنده‌ترین، بیشترین نرخ تعامل و.. مرتب‌سازی کنید تا با این ترتیب به شما نمایش داده شوند.

انتخاب اینفلوئنسر برای تولید محتوا

چگونه تبلیغ نویسی را به اینفلوئنسرها سفارش دهیم؟

برای آن که آماده کردن تبلیغ را به اینفلوئنسر سفارش دهید و تولید محتوا برای تبلیغات پیجتان را به او بسپارید، لازم است مطابق تصویر زیر در فیلتر نوع تبلیغ، گزینه «اینفلوئنسر تولید محتوا کند» را انتخاب کنید. با استفاده از این ویژگی اینفلوئنسر برای تبلیغ شما تولید محتوا انجام می‌دهد و دیگر لازم نیست شما محتوایی برای تبلیغتان آماده کنید. پس از انتخاب رسانه موردنظر، نشانگر موس را به روی عکس اینفلوئنسر هدایت کنید تا گزینه «مشاهده جزئیات بیشتر» برای شما نمایش داده شود. حال با کلیک بر روی آن، به صفحه پرداخت هدایت می‌شوید. 

سفارش تبلیغ نویسی در اینفلوئنسر مارکتینگ

به‌‌ این‌ صورت تنها با چند کلیک ساده، کمپین مورد نیاز خود را می‌سازید.در حین ساخت کمپین و سفارش دادن تبلیغ به اینفلوئنسر دچار سوال شدید، حتما در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید یا از طریق شماره زیر با پشتیبانان خدمات مشتریان جریان در ارتباط باشید.

اگر قصد تبلیغات در شبکه های اجتماعی را دارید می توانید آن را به جریان بسپارید . جریان علاوه بر تبلیغات تعرفه ای خدمات تبلیغات گسترده تلگرام و اینستاگرام را نیز ارائه می کند و شما می توانید با تبلیغات اثربخش و موثر با جریان بازگشت سرمایه خود را چندین برابر کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.