تبلیغات ارز دیجیتال در تلگرام

بهترین روش‌ها و کانال‌های تبلیغات ارز دیجیتال در تلگرام

 بحث ارزهای دیجیتال به‌قدری این روزها داغ است که چه در آن تخصص داشته باشیم، چه نه، حداقل در یک کانال ارز دیجیتال در تلگرام جوین هستیم. 

با اینکه تلگرام فیلتر است؛ ولی به‌دلیل امکانات خوبی که دارد، افراد بسیاری همچنان از آن استفاده می‌کنند. همین امر باعث شده افراد فعال در حوزهٔ ارزهای دیجیتال، دست به بازاریابی بر بستر تلگرام بزنند و از پتانسیل‌های آن، برای دسترسی به مخاطبان بیشتر بهره بگیرند. 

برای شما که شاید یکی از همین کانال‌های تلگرامِ ارز دیجیتال را مدیریت می‌‌کنید، چیزی که ممکن است برایتان دغدغه باشد، این است که باید چه اقداماتی صورت دهید تا در این فضای رقابتی بیشتر دیده شوید و یکی از کانال‌هایی باشید که اعضای زیادی در آن جوین می‌شوند؟! 

قبول داریم که کار ساده‌ای نیست؛ بنابراین تصمیم داریم در این مقاله با ارائهٔ راهکارهایی، به شما کمک کنیم که به بهترین شیوه تبلیغات کنید! بله در این مقاله می‌خواهیم به انواع روش‌های تبلیغ ارز دیجیتال در تلگرام بپردازیم.

چطور در تلگرام تبلیغات ارز دیجیتال انجام دهیم؟

تلگرام با وجود ویژگی‌ها و ابزارهای مناسبی که دارد، در بیشتر کشورهای دنیا پرطرفدار و در لیست ۱۰ پیام‌رسان محبوب دنیا قرار گرفته است. 

با وجود محدودیت‌های دسترسی به این شبکه در ایران، شاید به نظر برسد که تلگرام از گردونهٔ شبکه‌های اجتماعی و مهم‌تر از همه بستری برای بازاریابی، خارج شده است؛ ولی وجود ابزارهای کارآمد، آن را به بستر مناسبی برای بازاریابی تبدیل کرده است.

پس بی‌دلیل نیست بسیاری از کسب‌و‌کارهای خرد‌وکلان در کنار تمامی شبکه‌های اجتماعی، کانال تلگرام خود را هم راه‌اندازی کرده و آن را فعال نگه می‌دارند. 

 

کانال های ارز دیجتال در تلگرام

 

ضمن اینکه یکی از به‌روزترین موضوعات یعنی ارز دیجیتال  یا به تعبیر فرنگی‌اش، کریپتوکارنسی (Cryptocurrency) که با اصطلاح کریپتو هم معروف است، بازاریابی خود را در بستر این شبکه اجتماعی انجام می‌دهد.

طبق آمارهای جهانی، کاربران تلگرام تقریباً سه ساعت در روز از این پیام رسان استفاده می‌کنند. این همان چیزی است که مانند هر صنعت دیگری، بازار رمز ارزها هم ترجیح می‌دهند روی آن سرمایه‌گذاری کنند.

 علاوه بر این، بازار کریپتو، با بیش از ۱۳۰۰۰ کاربر و ۴۰۰ صرافی، به چنین پلتفرمی، حتی بزرگ‌تر نیاز دارد تا خود را به‌عنوان جایگزینی معتبر برای ابزارهای مالی سنتی و مکانیسم‌های سرمایه‌گذاری تبدیل کند.

اما صرفاً داشتن یک پلتفرم کافی نیست. آنچه اهمیت دارد، این است که بدانید چگونه از این فضا بهرهٔ کافی ببرید. در ادامه روش‌ها و ابزارهای تبلیغات ارز دیجیتال در تلگرام را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

۱. تبلیغات در کانال‌های مرتبط

یکی از روش‌های کاربردی برای تبلیغات ارز دیجیتال در تلگرام، استفاده از تبلیغات بازدیدی یا گسترده است. 

در این روش تبلیغات، شما فقط باید به‌ازای هر ۱۰۰۰ بازدیدی که از تبلیغتان در کانال‌های مرتبط با ارز دیجیتال می‌گیرید،‌ هزینه پرداخت کنید نه بیشتر! 

 

مزیت این روش کم نیست. از جمله:

  • دسترسی به جامعهٔ بزرگی از مخاطبان
  • مقرون به‌صرفه بودن
  • ماندگاری در ذهن مخاطب  
  • افزایش فروش
  • و…

 

در پلتفرم جریان می‌توانید به‌راحتی تبلیغات انبوه یا بازدیدی خود را بسازید. 

 

۲. تبلیغات تعرفه‌ای در پرطرفدارترین کانال‌های ارز دیجیتال در بازار سرمایه

کانال‌های زیادی در تلگرام هر روز اخبار و تحلیل بازار را در اختیار کاربران قرار می‌دهند و در مقابل، کاربران برای اطلاع از سیگنال‌ها، هر روز زمانی را به بررسی اخبار و تحلیل‌ها اختصاص می‌دهند. این بستر مناسب، کار را برای تبلیغات ارز دیجیتال در تلگرام ساده کرده است.

 پس یکی از روش‌های موثر و کارآمد برای بازاریابی ارزهای دیجیتال در تلگرام، استفاده از کانال‌های پر بازدید ارز دیجیتالی و همچنین بازار سرمایه است.

یکی از دغدغه‌هایی که ممکن است برای استفاده از این روش داشته باشید، یافتن کانال‌هایی است که مناسب برای تبلیغات ارز دیجیتال باشند. 

پلتفرم جریان این کار را برای شما ساده کرده است. با ثبت‌نام در پنل ما، می‌توانید دسته‌بندی کانال‌های مرتبط را انتخاب کنید و کمپین خود را بسازید.  

 

 

بیشتر بخوانید: نحوهٔ ساخت کمپین تلگرامی در جریان

 

۳. تبلیغات فورواردی

یک روش موثر دیگر برای تبلیغات ارز دیجیتال در تلگرام، استفاده از روش فورواردی است. در این روش پست مورد نظر، مستقیم از کانال شما به کانال‌های هدف که اعضای زیادی دارند، ارسال می‌شود تا مخاطبان زیادی آن را ببینند.  

سازوکار این روش مثل مدل تعرفه‌ای است. به این صورت که پس از انتخاب کانال‌های مورد نظر، ادمین‌ها پست شما را ۱۲ یا ۲۴ ساعت و در‌ ازای هزینهٔ مشخصی منتشر می‌کنند.

از این روش معمولاً برای معرفی محصول یا خدمت، معرفی کسب‌و‌کار، پیشنهادهای شگفت‌انگیز و تخفیف استفاده می‌شود؛ همچنین این نوع، بهترین روش برای کسب‌وکارهای آموزش محور (مثل کسانی که کارگاه یا دوره آموزشی می‌فروشند) جهت اطلاع‌رسانی و فروش بیشتر است.

مزایای این روش:

  • افزایش بازدید پست
  • جذب اعضای کانال
  • امکان استفاده از لینک در پست و هدایت مخاطب به سایت

 

۴. استفاده از ربات تلگرام

ربات‌های تلگرامی ابزاری چند کاره هستند که از قضا می‌توان از آن‌ها برای بازاریابی هم استفاده کرد. 

از ربات‌ها می‌توانیم به دو صورت کمک بگیریم:

۱) طراحی ربات برای عضویت اجباری اعضا در کانال

در این روش، افراد برای اینکه در کانال شما عضو شوند، باید در یک یا چند کانال دیگر هم اجباراً عضو شوند. در غیر این صورت ربات اجازهٔ دسترسی به کانال اصلی را نمی‌دهد. این ربات‌ها برای افزایش اعضای کانال کاربردی هستند.

مثلاً موقع استفاده از ربات @melobot که برای دانلود موسیقی است، به شما پیامی می‌دهد که اول باید در کانال دیگری عضو شوید تا به شما اجازهٔ دانلود آهنگ داده شود.  

استفاده از ربات تلگرام برای تبلیغ ارز دیجیتال

 

استفاده از ربات، برای کانال‌هایی که تازه شروع به کار کرده‌اند، کاربرد زیادی دارد.

سعی کنید در ابتدای راه‌اندازی کانال، با روش‌ گفته شده به افزایش ممبر بپردازید؛ چون تعداد اعضای بیشتر در کانال، یکی از اولین راه‌های اعتمادسازی است.

 

بیشتر بخوانید: آموزش افزایش ممبر واقعی کانال و گروه تلگرام 

 

۲) ربات‌های تبلیغ‌کننده 

 این‌ها ربات‌هایی هستند که در بین خدماتی که ارائه می‌دهند، تبلیغات هم می‌کنند. برای تبلیغات هم باید با اکانت ربات ارتباط برقرار کرده و تبلیغات خود را ثبت کنید.  

ربات های تبلیغ کننده تبلیغات ارز دیجیتال در تلگرام

 

لیست بهترین و پربازدیدترین کانال‌های ارز دیجیتال

دریافت سیگنال ارزهای دیجیتالی و تحلیل اخبار و اطلاعات مهم‌ترین چیزهایی است که کاربران برای فعالیت در این بازار به آن نیاز دارند. کانال‌های تلگرامی در حوزه رمز ارز هم به‌صورت رایگان یا با دریافت هزینه، این داده‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. این یعنی همان جایی که جامعه هدف شما برای بازاریابی وجود دارد. در ادامه لیستی از بهترین کانال‌های تبلیغ ارز دیجیتال در تلگرام را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

  • کانال تلگرام ارز دیجیتال (@xc_t8)
  • کانال تلگرام میهن بلاک چین (@MBlockchain)

 

کانال میهن بلاکچین برای ارز دیجیتال

 

  • کانال تلگرام سیگنال نوسانی بورس (@Navasangir100)
  • کانال اخبار فوری ارز دیجیتال (@khabarfori_arzdigital)

 

کانال اخبار فوری برای ارز دیجیتال

 

در بین کانال‌های تلگرامی غیر فارسی زبان هم می‌توانید به سراغ گزینه‌های زیر بروید:

  • کانال تلگرام Whale Sniper
  • کانال تلگرام Whale Alert
  • کانال تلگرام MYC Signals
  • کانال تلگرام Whale Tank Crypto
  • کانال تلگرام Verified Crypto Traders
  • کانال تلگرام Universal Crypto Signals
  • کانال تلگرام Fat Pig Signals
  • کانال تلگرام Announcement Binance

 

برای تبلیغات ارز دیجیتال، تلگرام را دست کم نگیرید!

فعالیت در حوزه ارز دیجیتال بدون تبلیغ امکان‌پذیر نیست. اگر قصد تبلیغات ارز دیجیتال را دارید، تلگرام بهترین گزینه برای شماست. تبلیغات گسترده و انبوه، فورواردی یا انواعی که ربات‌های تلگرامی به کمک شما می‌‌آیند.

اما کدام نوع بازاریابی و کدام کانال برای ارزهای دیجیتالی یا حتی سایر موضوعات برای شما مناسب‌تر است؟ برای انجام تبلیغات بهینه‌تر در تلگرام، می‌توانید وارد پلتفرم جریان شده و کمپین تبلیغاتی خود را به‌سادگی طراحی کنید. 

اگر راهکار دیگری برای تبلیغات ارز دیجیتال در تلگرام سراغ دارید، با ما به اشتراک بگذارید. همچنین فراموش نکنید این مقاله را با دوستانی که کانال ارز دیجیتال دارند، به اشتراک بگذارید.

منبع: coinbound.io , quora

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.