چطور در پیج‌‌های بزرگ اینستاگرام تبلیغ کنیم

بهترین پیج های تبلیغاتی اینستاگرام کدامند؟

رشد سریع! این رویایی است که تقریباً تمام صفحات اینستاگرامی که به‌دنبال افزایش فالوئر و بیشتر دیده شدن هستند، در سر می‌پرورانند. یکی از موثرترین راه‌هایی که برای رسیدن به این هدف وجود دارد، تبلیغ کردن در پبج های تبلیغاتی اینستاگرام است. در واقع این نوع پیج‌ها مانند نردبان در بازی مار و پله هستند. با استفاده از آن‌ها می‌توانید چند مرحله جلو بیفتید؛ اما به‌شرطی که اصول تبلیغ کردن در شبکه‌های اجتماعی را هم رعایت کنید. قبل از هرچیزی بیایید ببینم چطور می‌توان از این پیج‌ها برای تبلیغات استفاده کرد.

تبلیغات کسب و کارتان در اینستاگرام را به جریان بسپارید

چطور در پیج‌‌های بزرگ اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

  • واضح است که داشتن یک صفحه اینستاگرامی اولین لازمه تبلیغ است؛ یعنی اگر صفحه نباشد چه چیزی را می‌خواهید تبلیغ کنید؟ البته که می‌توانید حتی فروشگاه فیزیکی‌تان را معرفی کنید، اما برای تبلیغ کردن کسب‌و‌کارتان در اینستاگرام حتماً و حتماً باید اکانتی در این شبکه اجتماعی داشته باشید.

  • داشتن محتوای خوب پیش‌نیاز هر نوع فعالیت در فضای دیجیتال مارکتینگ است. حتی وقتی می‌خواهید کلی هزینه برای تبلیغ صفحه‌تان در پیج‌های بزرگ اینستاگرام پرداخت کنید هم باید قبل از آن محتوای خوبی در صفحه‌تان قرار داده باشید. محتوایی که بازدیدکننده را ترغیب به فالو کردن کند. بخش بزرگی از خوب بودن یک محتوای اینستاگرامی را جلوه بصری آن تعیین می‌کند. یکی از مباحث پرتکرار میان اینستاگرامرها، استفاده یا عدم استفاده از لی‌اوت پیج است؛ اما اگر می‌خواهید در پیج‌های دیگر تبلیغ صفحه‌تان را بکنید، حتماً یک لی‌اوت متناسب با محتوا و حیطه کاری‌تان داشته باشید. لی‌اوت از عوامل تحریک‌کننده مخاطب برای فالو کردن است.

  • همچنین باید مخاطب هدف خود را کاملاً بشناسید. باید بدانید محتوای‌تان به‌درد چه افرادی می‌خورد. این که فکر کنید محتوای‌تان مناسب همه است، فقط ثابت می‌کند هیچ شناختی از جامعه هدف‌تان ندارید. داشتن این اطلاعات برای انتخاب مناسب صفحات جهت تبلیغ کردن ضروری هستند. برای درک بهتر این موضوع توصیه می‌کنیم مقاله انواع اینفلوئنسر که قبلاً روی بلاگ جریان قرار داده شده است را مطالعه کنید. بعد از انجام تمام موارد فوق که به‌نوعی زیرسازی جهت تبلیغ محسوب می‌شوند، آماده ارتباط گرفتن با پیج‌های بزرگ اینستاگرام شوید.

  • البته ذکر یک نکته دیگر هم ضروری است. تبلیغی که از صفحه شخصی یا کسب‌و‌کار شما در دیگر صفحات ارائه می‌شود، اولین برخوردی است که مخاطبان بالقوه با برند شما دارند. از قدیم گفته‌اند که سعی کنید در برخورد اول بهترین خود را ارائه کنید. پس تبلیغی متناسب و درخور شخصیت برندتان تهیه و پخش کنید.

  • در مرحله آخر باید با ادمین‌های پیج‌های منتخب تماس بگیرید و هماهنگی‌های لازم برای نمایش تبلیغات را به‌عمل آورید. صحبت بر سر قیمت، اینکه تبلیغتان پست باشد یا استوری و مسائلی از این قبیل در این مرحله انجام می‌شود.

در ادامه بزرگ‌ترین و معروف‌ترین صفحات اینستاگرام را به شما معرفی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اینستاگرام مارکتینگ چیست + روش های بازاریابی در اینستاگرام

صفحات بزرگ در اینستاگرام کدامند؟

منظور از صفحات بزرگ، پیج‌هایی هستند که فالوئرهای زیاد و فعالی دارند. منظور از فعال درگیر بودن آن‌ها با محتوای پیج مورد بحث است؛ یعنی کامنت می‌گذارند، لایک می‌کنند، شیر می‌کنند و … . این صفحات هم می‌توانند متعلق به افراد باشند و هم می‌توانند پیج‌های منتشرکننده محتواهای گوناگون باشند.

قبلاً در مقاله‌ای به معرفی اینفلوئنسرهای ایرانی بر اساس میزان فالوئر و محبوبیت پرداختیم. اگر این مقاله را مطالعه کنید اطلاعات تکمیلی فوق‌العاده‌ای در رابطه با استفاده از پیج‌های تبلیغاتی اینستاگرام کسب می‌کنید. به‌هرحال در ادامه چند پیج پرمخاطب ایرانی فعال در اینستاگرام را به شما معرفی خواهیم کرد. توجه داشته باشید که صفحات اینفلوئنسرها به‌خاطر مقاله‌ای که بالاتر معرفی کردیم، در این لیست جایی ندارند و صرفاً صفحات پرمخاطب با محتواهای متنوع به شما معرفی خواهند شد.

  • تکست کلاب (textclub)

این پیج در زمینه تولید و انتشار محتوای سرگرم‌کننده فعالیت می‌کند و 4 میلیون فالوئر دارد! پست‌های تکست کلاب لایک و ویوی بالایی دارند که نشان‌دهنده تعامل خوب مخاطبان با این صفحه محبوب است. همچنین استوری‌های هرروزه این پیج را نباید نادیده گرفت که بخش اصلی تعامل پیج‌ها با مخاطبان‌شان از طریق استوری‌ها صورت می‌گیرد. اگر مخاطب کسب‌و‌کارتان مصرف‌کننده‌ها هستند، این پیج گزینه خوبی برای تبلیغ محتوای شما محسوب می‌شود. فقط کافی است از طریق لینکی که در قسمت بیو قرار داده شده وارد تلگرام شوید و با ادمین آن ارتباط بگیرید.

پیج اینستاگرام تکست کلاب (textclub) برای تبلیغات

  • واتس فکت (whats.fact)

این پیج بازتاب‌دهنده حقایق جالب و حیرت‌انگیز جهان هستی است. نکته‌ای که این پیج را از دیگر انواع مشابهش متمایز می‌کند، استفاده از طنز برای بیان این حقایق است. واتس فکت 2 میلیون و 600 هزار فالوئر دارد که به‌خاطر ماهیت طنز پیج، تعامل خوبی با آن دارند. تبلیغات در این پیج به‌صورت پست و استوری موقت یا پست دائم انجام می‌شود. این پیج هم برای پذیرش تبلیغات، لینک تلگرامی را در بیو صفحه‌اش قرار داده تا بتوانید با استفاده از آن به ادمین دسترسی پیدا کنید.

پیج اینستاگرام واتس فکت (whats.fact) برای تبلیغات

  • ژوان (zhuaan)

ژوان همان‌طور که در بیو توضیح داده یک مجله هنری است. 2.2 میلیون نفر این پیج را دنبال می‌کنند و حتی اگر فقط پارامتر لایک را در نظر بگیریم، می‌توان گفت نرخ تعامل این پیج خارق‌العاده است. محتوای ژوان عکس‌نوشته‌های خاصی است که از چند فرسخی می‌توان برند آن‌ها (ژوان) را حدس زد. اگر در زمینه‌های هنری مانند فروش تابلو‌های نقاشی، خطاطی و … فعالیت دارید، این صفحه می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد. اگر دوست دارید تبلیغتان از طریق این پیج منتشر شود، فقط کافی است دایرکتی ارسال کنید و احتمالاً فرد پاسخگو شما را به آیدی ادمین در تلگرام رهنمون می‌سازد.

پیج اینستاگرام ژوان (zhuaan) برای تبلیغات

  • سینماس دی ال (cinemus_dl)

این پیج فقط درمورد فیلم و سینما نیست و می‌توان از آن به‌عنوان یک رسانه سرگرمی یاد کرد؛ اما خوب تمرکز اصلی آن بر مقوله فیلم و سینماست و 1 میلیون فالوئر هم دارد. تبلیغات در این پیج هم به‌صورت استوری و هم‌ به‌صورت پست انجام می‌شوند. برای سفارش باید به دایرکت پیج یا آیدی تلگرامی که در بیو قرار دارد بروید.

پیج اینستاگرام سینماس دی ال (cinemus_dl) برای تبلیغات

  • پانداپرای (pandapry)

این پیج یکی از محبوب‌ترین صفحات اینستاگرام فارسی در میان علاقه‌مندان به حیوانات است. 877 هزار نفر محتوای این صفحه را دنبال می‌کنند و از تعداد بالای بازدید ویدیوها می‌توان تعامل بالای آن را حدس زد. این پیج برای تبلیغ شغل‌هایی که مرتبط با حیوانات هستند عالی است. مشاغلی مانند مربی سگ یا کلینیک دامپزشکی. در بیوی این پیچ آیدی تلگرام ادمین قرار دارد که می‌توانید به ایشان برای تبلیغ صفحه‌تان پیام دهید.

پیج اینستاگرام پانداپرای (pandapry) برای تبلیغات

شرایط تبلیغ در پیج‌‌های بزرگ اینستاگرام چیست؟

برای معرفی کردن پیجتان در پیج‌های تبلیغاتی اینستاگرام، معمولاً شرطی از جانب پیج تبلیغاتی وجود ندارد. فقط کافی است مبلغ را به حساب واریز کنید و محتوای تبلیغاتی را به دست ادمین برسانید. اما اگر می‌خواهید نهایت بهره را از تبلیغ کردن ببرید، باید نکاتی را درنظر بگیرید. این شرایط که بالاتر هم اشاره‌ای به آن‌ها کردیم، لازمه موفقیت یک کمپین تبلیغاتی هستند.

  1. مهم‌ترین مسئله، تبلیغ در صفحات مرتبط است؛ یعنی مخاطب صفحه تبلیغاتی باید مشتاق محصول یا محتوای شما باشد. برای مثال تبلیغ یک آرایشگاه زنانه در پیج قوی‌ترین مردان کار عاقلانه‌ای نیست! فراموش نکنید که صرفاً بالا رفتن تعداد فالوئر قرار نیست اتفاق خوبی باشد. زمانی می‌توان ادعا کرد تبلیغات اثر بخش بوده‌ که فالوئرهای درست به دنبال‌کنندگان‌تان افزوده شوند. نه عده‌ای سیاهی لشگر.شرایط تبلیغ در پیج‌‌های بزرگ اینستاگرام چیست
  2. مسئله مهم بعدی که رعایت آن ضروری است، کیفیت محتوایی است که برای تبلیغتان آماده می‌کنید. آیا به‌قدری کیفیت دارد که مخاطب را درگیر کند؟ آیا عکس‌نوشته‌تان زیبا است؟ آیا ویدئویی که آماده کرده‌اید به‌خوبی ماهیت صفحه‌تان را نشان می‌دهد؟

انتخاب پیج های بزرگ اینستاگرام با جریان

با گسترش روزافزون مخاطبان اینستاگرامی، به‌تبع معرفی کسب و کار در پیج‌های شناخته‌شده و کاربرپسند نیز هرروز رونق بیشتری می‌گیرد و به شما کمک خواهد کرد به مخاطبان هدف خود دست‌یابید. در این میان شاید دغدغه‌ی شما این باشد که چطور می‌توانید بهترین پیج‌ها را در حوزه‌ی کسب‌وکار خود بیابید. جستجو کردن این مورد می‌تواند برای شما وقت و هزینه‌ی زیادی را در بر داشته باشد. در جهت حل این مشکلات، تیم جریان درصدد یافتن راه‌حلی ویژه برای شما بازاریابان عزیز برآمده است.
تیم جریان با آماده‌کردن لیست اینفلوئنسرهای اینستاگرام، به شما کمک می‌کند تا جستجوی هدفمندتری برای پیج‌هایی که قصد معرفی کسب و کار خود در آن‌ها را دارید، داشته باشید.

بیایید با این لیست و نحوهٔ جستجو در آن بیشتر آشنا شویم:

در نگاه اول تعدادی از پیج‌ها را خواهید دید که به‌صورت رندوم برای شما نشان داده‌ شده‌اند و آیدی اینفلوئنسرهای آن‌ها، تعداد فالوور و قیمت‌های پست و استوری را می‌بینید.

اگر آیدی پیج موردنظر را می‌دانید در قسمت سرچ آن را وارد کنید و اطلاعات آن را مشاهده کنید.

نحوه پیدا کردن پیج مناسب

اما اگر قصد دارید از بین انبوه پیج‌ها و آیدی‌هایی که اسکرول می‌کنید بهترین آن‌ها را برای تبلیغ انتخاب کنید، در این صفحه تمام گزینه‌ها برای دسترسی راحت‌تر و بهینه‌تر شما به پیج موردنظر طراحی‌شده است.

با فرض اینکه پیج موردنظر را نمی‌دانید و می‌خواهید با جستجو به آن برسید، با ما همراه باشید تا باهم پیج موردنظرمان را پیدا کنیم:

1. چون قصد تبلیغات در اینستاگرام را دارید، ابتدا تیک مربوط به این رسانه را در قسمت راست صفحه بزنید تا فقط پیج های اینستاگرام به شما نشان داده شود.

دسته بندی موضوعی

حال به مهم‌ترین بخش از فیلترهای موجود یعنی دسته‌بندی موضوعی می‌رسیم.

روی علامت کشویی که کلیک کنید لیست کاملی بر اساس موضوعات پیج های موجود در اینستاگرام تهیه‌شده که به شما کمک می‌کند مواردی را که به کسب‌وکار شما مربوط می‌شوند را انتخاب کنید.

در این قسمت قصد داریم 10 مورد از موضوعات داغ اینستاگرامی به همراه پیج های مشهور در آن زمینه را برای شما معرفی کنیم:

موضوع سرگرمی
این روزها پیج‌های سرگرم‌کننده و طنز، اینگیجمنت بالایی نسبت به سایر پیج‌ها داشته‌اند و حجم زیادی از فضای اینستاگرام را به خود اختصاص داده‌اند. از آنجایی‌که این پیج‌ها مخاطبان زیادی دارند، تبلیغات در این آن‌ها می‌تواند این اطمینان خاطر را برای شما فراهم کند که بازدید بالایی خواهند داشت.
پیج‌های معروف در زمینه‌ی سرگرمی:

  • Mohamadaminkarimpor
  • javadkhagavi
  • saburi_ali
  • sooriland
  • serna_amini
  • an_boo_sazan

موضوع سبک زندگی

اکثر پیج‌های سبک زندگی را بانوان تشکیل داده‌اند. این امر نه‌تنها در ایران بلکه در جهان نیز صادق است و آقایان کمتر به این موضوع ورود پیداکرده‌اند. درواقع اینفلوئنسرهای این پیج‌ها، جزئی‌ترین مسائل و روزمرگی‌هایشان را در معرض دید فالوورها قرار می‌دهند. البته هدف این دسته از اینفلوئنسرها، در معرفی زندگی شخصی خلاصه نمی‌شود و اگر به بررسی پست و استوری‌های آن‌ها بپردازید با تبلیغات محصول یا برندهای متعدد روبه‌رو می‌شوید.

 پیج‌های سبک زندگی باوجود مخاطبان بی‌شمار، پتانسیل بالایی برای تبلیغات دارند.

پیج‌های معروف در زمینه‌ی سبک زندگی

  • Gitaa.home
  • Sanam_samipoor
  • Vahideh_a_h
  • khanom_o_aghay.m_
  • sweet.home.baran

موضوع مد و زیبایی

در این موضوع نیز که بیشتر جامعه‌ی خانم‌ها را پوشش می‌دهد و بسیار از جانب آن‌ها پرطرفدار است، می‌توان به انواع تبلیغات در زمینه‌ی لوازم‌آرایشی و زیبایی ازجمله پوست و مو و غیره پرداخت و همچنین مد و استایل و انواع اکسسوری‌های فشن نیز در این بخش قرار می‌گیرند و بسیار مناسب برای کسب‌وکارهایی است که مربوط به این حوزه می‌شوند. البته در زمینه‌ی مد و استایل آقایان نیز در این حوزه فعالیت چشمگیری داشته‌اند.
پیج‌های معروف در زمینه‌ی مد و زیبایی

  • Shellbeauty1
  • denizz_makeup
  • summer.makeup.artist
  • valoo_land

موضوع آشپزی و غذا
موضوع آشپزی همیشه برای افراد جذاب و لذت‌بخش بوده است؛ اما این رشته تنها به آشپزها و کسانی که شیرینی یا غذا طبخ می‌کنند اختصاص ندارد. در اینستاگرام با اینفلوئنسرهایی مواجه می‌شوید که در زمینه‌ی بررسی و تست غذاهای مختلف فعالیت می‌کنند.
با توجه به اینکه موضوع آشپزی و فود بلاگری از موضوعات داغ این روزها در اینستاگرام هستند اگر در حوزه‌ی غذایی و یا رستوران گردی فعالیت دارید، تبلیغات در این پیج‌ها را از دست ندهید.
پیج‌های معروف در زمینه‌ی آشپزی و غذا:

  • Ashpazi.sahar
  • Farhadpaz
  • Milad_taster
  • mayi_asmr
  • Mahya.rahimi71
  • mr.h.u.n.t.e.r

موضوع عکاسی و هنر
ازآنجایی‌که موضوعات هنری و هر چیزی که به آن مربوط است مانند عکاسی، محتوای بصری جذابی را شکل می‌دهند، مخاطبان بسیاری دارند. فعالان در این حوزه با نگاه هنری خود حس رضایت زیادی را در بیننده به وجود می‌آورند و به‌تبع تبلیغات در این پیج‌ها هم بازخورد خوبی خواهند داشت.
پیج‌های معروف در زمینه‌ی عکاسی و هنر:

  • Baharesalehnia
  • Zhuaan
  • Aidin_ashkani
  • zahrrra_art
  • azardooookht
  • _ali___khan_

ورزش
باعث خوشحالی است که به تعداد پیج‌های ورزشی و همچنین مخاطبان آن‌ها هرروز اضافه می‌شود. این پیج‌ها با رویکردی تمرین محور، حرکات ورزشی را آموزش می‌دهند و مخاطبان را برای انجام آن ترغیب می‌کنند. اگر کسب‌وکاری در زمینه‌ی فروش لوازم ورزشی و حتی مواد غذایی ارگانیک و سالم دارید، برای تبلیغات محصولات خود، این پیج‌ها بسیار مناسب می‌باشند.
پیج‌های معروف در زمینه‌ی ورزش:

  • Fitness_cilip
  • varzesh3
  • Perspolisfc.fans
  • 90tv.official
  • Mousaesmaeilpour
  • Fitology_group

تکنولوژی و گیم
موضوعی که بیشتر آقایان و نوجوانان را درگیر می‌کند همین موضوع است.
اگر به تکنولوژی و بازی علاقه دارید، در اینستاگرام پیج‌ها و اینفلوئنسرهایی حضور دارند که به‌طور تخصصی در این زمینه فعالیت می‌کنند گجت‌های دیجیتال و خبرهای حوزه‌ی تکنولوژی را بررسی می‌کنند، ترفندهای اینترنتی را به کاربران آموزش می‌دهند و گوشی‌های جدید را تست می‌کنند. گیمرهای حرفه‌ای هم در این دسته قرار می‌گیرند. برای تمام مشاغلی که به این حوزه مربوط می‌شوند تبلیغات در این پیج‌ها می‌تواند موثر باشد.
پیج‌های معروف در زمینه‌ی تکنولوژی و گیم:

  • Shakouri_m
  • Digiato
  • gamecity.16
  • Cool.gamer98
  • Arminazizi7
  • Hamiikm
  • game_cools

سفر و گردشگری
با توجه به مناطق گردشگری زیبایی که در ایران داریم، فعالیت در این حوزه برای بسیاری از افراد ساده‌تر شده است و شاهد تعداد هر چه بیشتر پیج‌های گردشگری در اینستاگرام هستیم که علاوه بر معرفی مناطق گردشگری ایران و جهان، به‌طور غیرمستقیم از طریق تبلیغات کسب درآمد می‌کنند.
پیج‌های معروف در زمینه‌ی سفر و گردشگری:

  • enjoy_tehran
  • Raheleh.mamaghani
  • Sahrazn
  • Trip.and.joy
  • Zeynab.shahali
  • niko0o0o
  • gardeshtehran.ir

آموزش و یادگیری
پیج‌های آموزشی اینستاگرام ازآن‌جهت پرطرفدار هستند که به مخاطبان خود در قالب پست یا استوری با محتوای جذاب، چیزی را آموزش می‌دهند. از آشپزی گرفته تا زبان انگلیسی و آموزش بورس. به همین خاطر این پیج ها نزد مخاطب اعتبار بالایی دارند و تبلیغات در آن‌ها مثمر ثمر واقع می‌شود.
پیج‌های معروف در زمینه‌ی آموزش و یادگیری:

  • Photography_pose
  • Psychologyforlife86

آموزش کسب‌وکار
پیج‌های آموزش کسب‌وکار، محتوای آموزشی‌ای در جهت حرفه‌ای‌تر شدن در حوزه‌های مختلف از کسب‌وکار در اینستاگرام گرفته تا استارتاپ‌ها، برای مخاطبان خود تهیه می‌کنند و آن‌ها برحسب علاقه‌مندی و شغل فعلی خود، این پیج‌ها را دنبال می‌کنند. این پیج‌ها خیلی همه‌گیر نیستند و فالورهایی در حد پیج‌های سرگرمی و طنز ندارند ولی چون مخاطبان خاص خود را دارند بسیار برای تبلیغات و رسیدن به افراد مناسب کسب‌وکار شما مناسب می‌باشند.

  • Business_university
  • Dmboard
  • Daily_reza
  • mahsaaarm

قیمت تعرفه

این فیلتر از بخش راست صفحه بسیار کاربردی است. بودجه‌ای را که برای این بخش از مارکتینگ خود در نظر گرفته‌اید را در نوار مربوطه مشخص کنید. از محدوده‌ی 000/20 تومان تا 000/000/10 تومان دست شما را باز گذاشته‌ایم که رقم موردنظر را انتخاب کنید.

تعرفه پیج های اینستاگرامی

تعداد فالوور

قصد دارید تبلیغ شما به چه تعداد از مخاطبان نمایش داده شود؟ تعداد فالوور مربوطه را از سمت راست صفحه فیلتر کنید.

نوع تبلیغ

این بخش را نیز از فیلترهای سمت راست برحسب اینکه محتوای آماده دارید یا اینفلوئنسر مربوطه تولید محتوا کند، باید تیک بزنید.

نوع رسانه

اگر انتخاب شما تبلیغ در اینستاگرام بوده قطعاً باید تعیین کنید که از نوع پست یا استوری باشد.

تا اینجا از تمام فیلترهای بخش راست صفحه استفاده کردیم.حالا که این فیلترها را اعمال کردید، از بین تمام گزینه‌هایی که برای شما نشان داده می‌شوند، می‌توانید آن‌ها را بر اساس مواردی که در زیر اشاره می‌کنیم مرتب‌سازی کنید.

این موارد در بالای صفحه نشان داده‌شده‌اند:

ارزنده‌ترین: این گزینه نسبت تعامل به قیمت را نشان می‌دهد. مثلاً پیجی با تعرفه‌ی 000/200 تومان نرخ تعامل 2 دارد و پیج دیگری با تعرفه‌ی 000/000/2 تومان، تعامل 3 دارد. در اینجا پیج اول بااینکه تعامل پایین‌تری دارد ولی ارزنده‌تر است و نسبت به قیمتش می‌ارزد.
ارزان‌ترین: پیج‌هایی هستند که به نسبت فالوور، مبلغ کمتری دریافت می‌کنند.
گران‌ترین: دقیقه برعکس مورد بالاست. پیج‌هایی را برای شما فیلتر می‌کند که نسبت به تعداد فالوور، مبلغ بیشتری دریافت می‌کنند.
بیش‌ترین فالوور و کمترین فالوور: از بین گزینه‌های نمایش داده‌شده برحسب بیشترین یا کمترین فالوور مرتب می‌کند.
بیش‌ترین نرخ تعامل: این مورد یکی از غیرقابل‌انکارترین فاکتورهایی است که به ما اطمینان خاطر می‌دهد که بودجه‌ی ما در پیج خوبی سرمایه‌گذاری می‌شود و تمام گزینه‌های موجود را بر اساس نرخ تعامل بالا مرتب می‌کند. البته باید برای مشاهده‌ی جزئیات نرخ تعامل پیج موردنظر، در سایت جریان به‌صورت رایگان ثبت‌نام کنید.

این تمام کاری بود که باید برای دستیابی به پیج مناسب خود می‌کردید. حالا از بین گزینه‌هایی که برای شما نمایش داده‌شده، دست به انتخاب بزنید و برای دسترسی به اطلاعات کامل، در جریان ثبت‌نام کنید.

امیدواریم با بهره‌گیری از این صفحه علاوه بر صرفه‌جویی در وقت، بهترین نتیجه را از کمپین خود بگیرید و اهداف بازاریابی خود را پیش ببرید.

شما می توانید وارد پنل جریان شوید و با توجه به توضیحات بالا پیج مناسب خود را انتخاب کنید. ابتدا روی «ایجاد کمپین جدید» کلیک و سپس چند مرحلهٔ ابتدایی ساخت کمپین را طی کنید. پس از آن، لیست برای شما بالا می‌آید تا بهترین‌ها را انتخاب کنید.

 

حرف آخر

تبلیغ در پیج‌های تبلیغاتی اینستاگرام، یکی از راه‌های رشد سریع در این شبکه اجتماعی است. صفحات بزرگ زیادی در فضای اینستاگرام فارسی وجود دارند که منبع درآمدی‌شان پول تبلیغات است. برای اینکه نهایت بهره‌وری را از تبلیغ کردن پیج‌تان داشته باشید، باید صفحه‌ای را انتخاب کنید که مخاطبانش به مخاطبان هدف شما نزدیک‌تر هستند؛ همچنین محتوای تبلیغاتی‌تان می‌تواند تعیین‌کننده موفقیت یا شکست یک کمپین باشد.

2 پاسخ
  1. حسام
    حسام گفته:

    اکثر این پیج ها به دایرکت ها جواب نمیدن چه کاری باید انجام بدیم تا بهشون وصل بشیم !؟ و اینکه ایا اسپانسر گروهی دارند که یک تبلیغ در چندین پیج اجرا بشه !؟

    پاسخ
    • سها کاکا
      سها کاکا گفته:

      دوست عزیز پلتفرم جریان یه واسطه بین شما و این پیج‌هاست که بتونین با ساخت کمپین، پیج مناسبتون رو انتخاب کنین و به‌راحتی با اون‌ها ارتباط برقرار کنین. روند تبلیغات از طریق جریان مسیر رو برای شما ساده‌تر می‌کنه. می‌تونین از این لینک ثبت‌نام کنین.
      https://accounts.yektanet.com/

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.