معرفی بهترین ابزارهای اینستاگرام در سال 2022

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی است که افراد هر روز از آن استفاده می‌کنند. این شبکه اجتماعی محبوب بیش از 1 میلیارد کاربر فعال در سراسر دنیا دارد و همین امر نشان‌دهنده میزان بالای فعالیت روزانه افراد در اینستاگرام است. با توجه به اینکه ساختار این شبکه اجتماعی بر مبنای تصویر و ویدیو است، بنابراین غیر از ابزارهایی که اینستاگرام ارائه می‌دهد، ابزارهای دیگری نیز برای ادیت و ساخت عکس و ویدیو معرفی شده‌اند که هر کدام قابلیت‌های خاص خود را دارند. در این مقاله به معرفی و بررسی ابزارهایی می‌پردازیم که مختص اینستاگرام بوده و به بهبود کیفیت عکس و ویدیوی شما کمک می‌کنند. برخی از این ابزارها کاملاً رایگان بوده و می‌توانید بدون دغدغه از آن‌ها استفاده کنید. تلاش کردیم تا ابزارهای پولی را نیز به شما معرفی کنیم که دارای بخش رایگان نیز هستند. به این ترتیب طیف گسترده‌ای از کاربردی‌ترین و بهترین ابزارهای اینستاگرام را خواهید داشت.

 

نقش ابزارها در اینستاگرام مارکتینگ در سال 2022

زمانی‌که یک شبکه‌ اجتماعی به بستری محبوب برای تعامل میان افراد در سراسر جهان تبدیل می‌شود، طبیعی است که برای ارتقاء کیفیت محتوای تولید شده، ابزارهای مختلفی ارائه شود. 

این ابزارهای اینستاگرام نقش پُررنگی در ایجاد تمایز میان شما و رقبا دارند. بنابراین اگر بتوانید از این ابزارها بهترین استفاده را ببرید، پست‌ها و استوری‌هایی خاص و متفاوت را تولید خواهید کرد که حتی ظاهر آن‌ها می‌تواند همچون امضایی برای برند شما باشد. در ادامه بهترین ابزار اینستاگرام برای ساخت و ادیت ویدیو، آنالیز و مدیریت پیج اینستاگرامی را معرفی و بررسی خواهیم کرد.

بهترین ابزارهای تولید محتوا در اینستاگرام کدامند؟

انتخاب بهترین ابزار اینستاگرام باعث ایجاد تفاوت میان تولید محتوای تولیدی توسط شما و رقبا می‌شود. با برنامه‌هایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد، می‌توانند به افزایش کیفیت پست‌‌ها کمک کرده و از طرفی باعث صرفه‌جویی در وقت شما شوند. ابزارهای اینستاگرام شامل ابزار ویرایش عکس، ویرایش ویدیو و برنامه‌های تم پست و استوری است.

اگر از اینستاگرام به حالت بیزنسی استفاده می‌کنید، احتمالاً با مزایای بی‌شمار استفاده از این پلتفرم به‌عنوان یک ابزار بازاریابی آشنا هستید. اینستاگرام ابزارهای بسیار مفیدی در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر بخواهید محتوای تولیدی را به سطح بالاتری ببرید باید از ابزارهایی استفاده کنید که در ادامه معرفی خواهیم کرد.

   برنامه های ویرایش عکس برای استوری و پست

اینستاگرام ابزارهای ساده‌ای برای ادیت عکس استوری و پست دارد، اما تقریباً همه افراد از این ابزارها استفاده می‌کنند. بنابراین آنچه باعث ایجاد تمایز میان پیج شما و رقبا می‌شود، استفاده از ابزاری حرفه‌ای است که می‌تواند یک تمپلیت خاص آماده کند. جالب است بدانید که بسیاری از این ابزارها، قابلیت ذخیره تمپلیت استفاده شده را دارند؛ بنابراین اگر برای پست‌ها و استوری‌های بعدی نیز از یک تمپلیت خاص استفاده کنید، ساختار کلی پست‌ها و استوری‌ها یکپارچه خواهد شد.

 VSCO

یکی از محبوب‌ترین ابزارهای اینستاگرام که برای ویرایش عکس بکار می‌رود، VSCO است. این برنامه تا اندازه‌ای محبوب است که بیش از 200 میلیون پست در اینستاگرام هشتگ VSCO را دارد.

در این ابزار اینستاگرام، 10 فیلتر از پیش تعیین شده رایگان وجود دارد که استفاده از آن‌ها کمک می‌کند بسیاری از عکس‌های خود را به‌راحتی ویرایش کنید. در نتیجه نیازی به فعال کردن فیلترهای بخش پولی نخواهد بود. اما در شرایطی که می‌خواهید محتوای شما متفاوت از دیگر پیج‌ها باشد، قاعدتاً فیلترهای جدید بهترین انتخاب خواهند بود.

این اپلیکیشن و ابزار اینستاگرام طیف وسیعی از ابزارهای ویرایش عکس شامل کنتراست و مش‌بندی بافت تصویر برای بالا بردن کیفیت عکس‌های شما دارد.از طرفی می‌توانید از ابزارهای برش و کج کردن که پرسپکتیو عکس‌ها را تغییر می‌دهد نیز استفاده کنید.

برای استفاده از 200 فیلتر و ابزار ویرایش عکس توسط VSCO کافی‌است برنامه را ارتقاء داده تا عکس‌های شما تفاوتی چشمگیر با عکس‌های دیگر اینستاگرام داشته باشد. این ابزار اینستاگرام برای سیستم‌ عامل‌های Android و iOS در دسترس است.

با VSCO حتی می‌توانید تصویری از میان یک ویدیو را با همان ابزارهای رایگان ویرایش کنید و گیف‌های ویدیویی کوتاه بسازید. جالب است بدانید که حتی برای مونتاژ ویدیو نیز می‌توانید از VSCO استفاده کنید و با لایه‌بندی فیلم‌ها، تصاویر و اشکال، یک کلاژ بسازید.

 

محیط برنامه vsco براب ابزار اینستاگرام

 Avatan

Avatan به‌عنوان یکی از برترین ابزار ویرایش عکس اینستاگرام، افکت‌ها و فیلترهای بسیاری متنوعی دارد که می‌توانید روی عکس اصلی خود اعمال کرده و به این ترتیب روتوش و اضافه کردن جلوه‌های سفارشی عکس‌های خود را به فرآیندی آسان تبدیل کنید.

نسخه اصلی این برنامه به‌عنوان یکی از ابزارهای ویرایش عکس اینستاگرام، رایگان است. اگر چه این برنامه بخش‌هایی با ابزارهای پیشرفته دارد که برای استفاده از آن باید خرید درون‌برنامه‌ای انجام دهید تا سطح شما ارتقاء پیدا کند.

هنگام ویرایش تصاویر می‌توانید از چهار بخش مختلف استفاده کنید که شامل موارد زیر هستند:

  • استیکر
  • بافت‌ها
  • قاب‌ها
  •  پس‌زمینه‌ها

شما می‌توانید افکت‌های مورد علاقه خود را در این برنامه ذخیره کرده و در زمان ویرایش عکس‌های جدید از آن‌ها استفاده کنید. با توجه به امکانات گوناگونی که Avatan به‌عنوان بهترین ابزار اینستاگرام دارد، عکس‌های ویرایش شده شما همیشه دارای سبک خاصی بوده و باکیفیت هستند.

طیف افکت‌های ارائه شده در این ابزار همواره در حال افزایش است چون بسیاری از کاربران در طول روز افکت‌های مختلفی را ایجاد و به برنامه Avatan اضافه می‌کنند. علاوه‌بر ویرایشگر عکس، Avatan قابلیت روتوش صورت و تنظیم شکل بدن نیز دارد که این امر باعث می‌شود هرگونه نقص در تصاویر خود را با کیفیت بالا از بین ببرید.

 

محیط برنامه Avatan به عنوان ابزار اینستاگرام

 ابزار ویرایش محتوای ویدیویی برای اینستاگرام

ساخت ویدیو در برخی موارد می‌تواند وقت‌گیر و دشوار باشد، اما بازخورد این نوع محتوا از دیگر محتواها شامل تصویر و متن بیشتر است. بنابراین با ساخت و انتشار ویدیو می‌توانید تعامل بیشتری با مخاطبان خود داشته باشید. برای ادیت ویدیوی گرفته شده، ابزارهای مختلفی وجود دارد که برخی از آن‌ها حتی برای ساخت ویدیو نیز کاربرد دارند. در ادامه بهترین ابزار اینستاگرام برای ویرایش محتوای ویدیویی را معرفی خواهیم کرد.

 VideoShow

VideoShow یکی از ابزارهای اینستاگرام است که برای ویرایش و تولید ویدیوهای اینستاگرام بکار می‌رود. این ابزار به شما امکان می‌دهد ویدیوهایی خیره‌کننده و جذاب را سریعاً بسازید. در VideoShow به‌عنوان بهترین ابزار اینستاگرام برای ویرایش ویدیو، می‌توانید برای جذب مخاطب و افزایش زمان تماشای ویدیو، از برچسب، ایموجی، متن و موارد دیگر استفاده کنید.

VideoShow دارای قالب‌های آماده‌ای است که می‌توانید از آن‌ها برای ویرایش سریع‌تر ویدیوها استفاده کنید. علاوه‌براین، فیچرهای اصلی و مفید این اپلیکیشن شامل موارد زیر خواهد بود.

  •  استخراج کننده صدا
  • قالب‌های از پیش ساخته
  •  ویدیو 4K
  •  صداگذاری

VideoShow بخش رایگان دارد اما برای استفاده از ورژن VIP باید ماهانه 4.99 دلار یا سالانه 21.99 دلار پرداخت کنید.

 

ابزار اینستاگرام videoshow

 

  InShot

InShot بهترین ابزار اینستاگرام برای ویرایش ویدیو است که استفاده از آن برای همه ساده است. با استفاده از این ابزار اینستاگرام علاوه‌بر ویرایش ویدیو، می‌توانید کلاژ تصاویر ساخته و حتی به آن‌ها فیلتر اضافه کنید. از جمله ویژگی‌های کلیدی InShot می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • به شما اجازه می‌دهد به راحتی سایز فریم برای ویدیوهای IGTV تنظیم کنید.
  •  شامل ابزارهای ضروری مانند ویرایش و برش است.
  •  به شما امکان می‌دهد فیلترهایی چون رنگ و انواع جلوه‌های جالب را به ویدیو اضافه کنید.
  •  شامل کنترل حرکت آهسته و سریع است.
  •  می‌توانید استیکر را به ویدیوهای خود اضافه کنید.
  • به‌راحتی می‌توانید متن به ویدیوی خود اضافه کنید.
  •  ابزارهایی چون کنترل صدا، چرخش ویدیو و اضافه کردن موسیقی دارد.

برنامه InShot بخش رایگان دارد، اما برای ارتقای سطح ابزارها باید ماهانه 3.99 دلار و سالانه 14.99 دلار پرداخت کنید.

 

ابزار اینستاگرام InShot

 ابزار تولید محتوای ویدیویی برای اینستاگرام

در بخش قبلی به معرفی ابزارهایی پرداختیم که برای ادیت ویدیو مورد استفاده قرار می‌‌گیرند. در این بخش بهترین ابزارهای اینستاگرام را به شما معرفی خواهیم کرد که برای ساخت ویدیو بکار می‌روند.

Horizon

Horizon یکی از ابزارهای تولید محتوای ویدیویی برای اینستاگرام است که به شما امکان می‌دهد به‌راحتی ویدیوهای عمودی را به ویدیوهای افقی تبدیل کنید. این کار، یعنی افقی کردن ویدیوها باعث می‌شود از دیگران متمایز شوید، چون اکثر پیج‌های کاری و اینفلوئنسرها، ویدیوی عمودی می‌گیرند. از Horizon می‌توانید برای آپلود سریع ویدیو در فیسبوک، یوتیوب و سایر شبکه‌های اجتماعی نیز استفاده کنید.

Horizon یک بخش رایگان دارد اما برای ارتقای برنامه و استفاده از تمامی ابزارها باید 1.09 دلار پرداخت کنید.

 

ابزار اینستاگرام Horizon

 

Color Story

Color story یک ابزار اینستاگرام است که بیش از 300 فیلتر رایگان و پولی و همچنین بیش از 20 ابزار مختلف دارد که می‌توانید از آن‌ها برای ساخت ویدیوی اینستاگرامی استفاده کنید. این اپلیکیشن همچنین به شما امکان می‌دهد، ویرایش‌ها را به‌عنوان یک فیلتر خاص ذخیره کرده تا بتوانید بعدها از آن استفاده کنید. این کار باعث می‌شود ظاهری یکپارچه در اینستاگرام خود داشته باشید.

Color Story بخش رایگان دارد اما برای ارتقای سطح کاربری و استفاده از تمامی ابزارها و افکت‌ها و عضویت سالانه باید 24.99 دلار پرداخت کنید.

 

ابزار اینستاگرام a-color-story

 

 Splice

Splice یکی از ابزارهای اینستاگرام است که می‌توانید برای ساخت ویدیو، نوشتن متن و افزودن فیلتر به ویدیو، از آن استفاده کنید. با این ابزار اینستاگرام می‌توانید سرعت ویدیوی خود را کاهش داده و مواردی را در ویدیو تغییر دهید که باعث جذابیت محتوا شود. Splice دارای بخش رایگان است اما برای ارتقای سطح ابزارهای موجود شامل سازنده فیلم و ویرایش کلیپ، باید 2.99 دلار پرداخت کنید.

 

ابزار اینستاگرام splice

 

از ابزارهای VideoShow و InShot نیز می‌توانید برای ساخت ویدیو استفاده کنید که در بالا به معرفی آن‌ها پرداختیم.

 برنامه تم پست و استوری

برنامه‌های تم پست و استوری معمولاً علاوه‌بر ارائه انواع تم‌های مختلف، امکان ادیت ساده و اضافه کردن استیکر، ایموجی و متن به عکس را نیز فراهم می‌کنند. در ادامه به معرفی و بررسی بهترین برنامه‌های تم پست و استوری می‌پردازیم.

Canva

Canva یکی از محبوب‌ترین ابزارهای اینستاگرام است که برای تم پست و استوری از آن استفاده می‌شود. جالب است بدانید که حتی در Canva می‌توانید یک پست را با استفاده از آیکون‌های مختلف طراحی کنید. Canva یک گزینه کاربرپسند و رایگان برای ویرایش و ساخت تم‌های مختلف پست و استوری‌های اینستاگرامی است. در این اپلیکیشن کاربردی می‌توانید اشکال، بافت و متن را به تصاویر اضافه کنید. با استفاده از ویرایشگر عکس Canva می‌توانید فیلترهای مختلف اضافه کرده و جلوه‌های منحصر‌به‌فردی ایجاد کنید.

Canva بخش رایگان دارد اما برای استفاده از تم‌های بیشتر لازم است سطح کاربری خود را ارتقاء دهید. عضویت ماهانه آن، 9.99 دلار خواهد بود.

 

ابزار اینستاگرام canva

 

 Spark Post

Spark Post پس از Canva بهترین ابزار اینستاگرام برای استفاده از تم‌های متنوع، فیلتر روی عکس و اضافه کردن متن به عکس است. در عرض چند ثانیه و با استفاده از قالب‌های حرفه‌ای طراحی شده در این اپلیکیشن می‌توانید عکس‌های خود را چنان حرفه‌ای آماده کنید که تفاوت چشمگیر آن با پست‌های پیج‌های دیگر کاملاً مشهود باشد.

در Spark Post می‌توانید از طرح‌بندی، پالت رنگی، سبک‌های تایپوگرافی یا فیلترهای جدید استفاده کنید. این اپلیکیشن بخش رایگان دارد که شامل فیلترهای مشخصی است که می‌توانید برای ساخت استوری و پست‌های پیج اینستاگرام خود از آن‌ها استفاده کنید. برای ارتقاء فیلترها و امکانات این اپلیکیشن باید ماهانه 9.99 دلار و سالانه 99.99 دلار پرداخت کنید.

از جمله دیگر امکانات Spark Post می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساخت پست‌های ویدیویی متحرک با استفاده از تصاویر
  • تغییر اندازه خودکار
  •  تغییر رنگ خودکار
  •  متن جادویی
  •  جلوه‌های متنی
  • برش متن

 

ابزار اینستاگرام spark-post

 معرفی برترین ابزار آنالیز اینستاگرام برای تحلیل پیج

غیر از Insight اینستاگرام، ابزار کاملاً رایگانی برای آنالیز اینستاگرام وجود ندارد. تمامی ابزارها یا دارای بخش رایگان هستند که ممکن است اطلاعات محدودی در اختیار شما قرار دهد یا دارای یک دوره رایگان یا Trial هستند. با تمام شدن دوره Trial باید برای استفاده از این ابزارها، هزینه پرداخت کنید. بنابراین ابزارهایی که در حال حاضر مورد استفاده قرار می‌گیرند از دو بخش رایگان و پولی تشکیل شده‌اند.

در ادامه به معرفی بهترین ابزارهای رایگان و پولی برای تجزیه و تحلیل پیج‌های اینستاگرامی می‌پردازیم.

 Falcon

Falcon یکی از ابزارهای آنالیز اینستاگرام است که امکاناتی نظیر Social Listening، انتشار، تبلیغات، آنالیز و مدیریت داده‌های کاربران و پیج اینستاگرامی و دیگر پلتفرم‌های اجتماعی را پوشش می‌دهد اما تجزیه تحلیل‌های حرفه‌ای آن محدود به اینستاگرام، توییتر و فیس‌بوک است. Falcon کاملاً رایگان نیست و برای استفاده از آنالیزهای پیشرفته این ابزار باید ماهانه 129 دلار پرداخت کنید.

در Falcon می‌توانید داشبوردهای سفارشی بسازید تا تنها معیارها و سنجه‌هایی به شما نمایش داده شود که برای کسب‌وکار و آنالیز پیج مهم هستند. Falcon بیشتر از یک ابزار آنالیز اینستاگرام است، با ابزار Publish این برنامه امکان تنظیم و نظارت بر تبلیغات رسانه‌های اجتماعی وجود دارد. غیر از آنالیز کامل پیج اینستاگرام، می‌توانید از Falcon برای برنامه‌ریزی و ارسال تبلیغات در فیس‌بوک و اینستاگرام استفاده کنید. این ابزار بیش از 100 معیار برای تجزیه و تحلیل پیج اینستاگرامی شما دارد.

 

ابزار اینستاگرام falcon

 

Iconosquare

Iconosquare یکی دیگر از ابزارهای تحلیل پیج اینستاگرام است و دارای یک بخش رایگان است که بیش از 20 معیار مربوط به تنظیمات حساب، فعالیت حساب، تعامل مخاطب و بهینه‌سازی پست ارائه می‌دهد. اما برای ارتقاء سطح خدمات دریافتی لازم است ماهانه 29 دلار پرداخت کنید. این ابزار اینستاگرام به تجزیه و تحلیل محتوا، میزان تعامل، دسترسی‌ها، فعالیت پروفایل، عملکرد صفحه، عملکرد استوری اینستاگرام و هشتگ‌ها می‌پردازد. علاوه‌براین، می‌توانید تجزیه و تحلیل پیج حداقل 3 تا از رقبای خود را مشاهده کنید.

 

ابزار اینستاگرام iconosquar

 

Squarelovin

Squarelovin یکی از بهترین ابزار اینستاگرام است که برای آنالیز پیج مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ابزار بیشتر اطلاعاتی که برای تجزیه و تحلیل پیشرفت پیج در طول یک سال نیاز دارید را در اختیار شما قرار خواهد داد. به‌عنوان‌ مثال می‌توانید تجزیه و تحلیل پست‌های خود یا تاریخچه پست‌ها را به تفکیک ماه و روز و حتی به ساعت دریافت کنید. با Squarelovin می‌توانید بهترین زمان برای انتشار پست‌های پیج اینستاگرامی خود را با توجه به اینکه مخاطبان و فالوورهای شما در چه زمانی بیشتر از پیج دیدن می‌کنند، تعیین کنید.

 

ابزار اینستاگرام Squarelovin

 

 Pixlee

Pixlee یکی دیگر از بهترین ابزارهای اینستاگرام برای تحلیل و تجزیه پست‌ها و استوری‌ها است که دارای بخش رایگان بوده و در نتیجه برای کاربران ایرانی بهترین انتخاب خواهد بود. این ابزار توسط برندهای بسیار بزرگی استفاده می‌شود و همین موضوع نیز نشان‌دهنده دقیق و کاربردی بودن آنالیزهایی است که ارائه می‌دهد. با آنالیزها و معیارهایی که این ابزار در اختیار شما قرار می‌دهد می‌توانید تعامل بیشتری با مخاطبان خود داشته و در نتیجه فالوورهای جدید جذب کنید.

 

ابزار اینستاگرام pixlee

کاربردی ترین برنامه های مدیریت پیج اینستاگرام

پس از تولید و انتشار محتوا در اینستاگرام، حالا باید به دنبال ابزاری باشید که بتوانید انتشار محتوای خود را مدیریت کنید. ابزارهای خارجی زیادی برای این کار ارائه شده‌اند اما اکثر آن‌ها پولی هستند. با توجه به اینکه پرداخت دلاری برای برخی کسب‌وکارها دشوار است، بنابراین در ادامه ابزارهایی را معرفی می‌کنیم که رایگان هستند. یکی از این ابزارها نوین هاب است که ایرانی بوده و کاملاً رایگان است.

نوین‌هاب

نوین هاب یک ابزار ایرانی مدیریت و انتشار پست و استوری اینستاگرام است که جدیداً از نسخه “کاملاً رایگان برای همیشه” رونمایی کرد. نوین هاب دارای امکانات و قابلیت‌های بسیاری است که از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  •  تقویم مناسبت‌ها
  • مدیریت و انتشار محتوا
  •  پیشنهاد هشتگ
  • مدیریت اکانت
  •   آنالیز شبکه‌های اجتماعی

 

ابزار اینستاگرام نوین هاب

 

Crowdfire

هدف اصلی Crowdfire کمک به شما برای کشف زمان‌بندی محتوا و مدیریت تمام حساب‌های کاربری اجتماعی است. در اصل این ابزار یک برنامه زمان‌بندی پست در شبکه‌های اجتماعی مختلف است. Crowdfire یک بخش رایگان و همچنین یک بخش پولی دارد که دارای طیف وسیعی از طرح‌ها است. با استفاده از این ابزار می‌توانید اکانت اینستاگرام خود را در تمامی سطوح قیمتی، خصوصاً رایگان، برنامه‌ریزی‌ کنید.

 

ابزار اینستاگرام crowdfire

 

Tailwind

Tailwind یک ابزار اینستاگرام برای مدیریت و برنامه‌ریزی ارسال پست و استوری است که به دلیل داشتن ابزارهای آنالیز داده، بررسی هشتگ‌ها، مدیریت محتوای UGC و مدیریت مخاطبان به‌عنوان یک ابزار کاربردی و چندکاره شناخته می‌شود. با این ابزار می‌توانید چند صفحه اینستاگرام را به صورت همزمان مدیریت کنید.  

 

ابزار اینستاگرام tailwind

ابزار قرعه کشی اینستاگرام

ابزارهای زیادی برای قرعه‌کشی اینستاگرام وجود دارند اما چالش اصلی اینجاست که اکثر آن‌ها پولی بوده و تنها دارای یک دوره رایگان هستند. در ادامه یک سایت رایگان و دو ابزار پولی را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌توانید برای قرعه‌کشی اینستاگرامی از آن‌ها استفاده کنید.

 Getcombot

Getcombot یکی از سایت‌هایی است که برای قرعه‌کشی اینستاگرام از آن استفاده می‌شود. این سایت بخشی رایگان دارد و برای استفاده از امکانات بیشتر باید برای زیر 1000 فالوور و سطح ابتدایی ماهانه 5 دلار و برای سطح پیشرفته، ماهانه 14 دلار بپردازید. هر چقدر که تعداد فالوورها بیشتر شود، هزینه استفاده ماهانه بیشتر خواهد شد.

برای انجام قرعه‌کشی در سایت Getcombot کافی‌است آدرس ایمیل و لینک صفحه اینستاگرامی خود را نوشته و سپس گزینه Send را بزنید. ایمیلی برای شما ارسال می‌شود که حاوی فایل اکسل است، فرم را دانلود کرده و برنده را انتخاب کنید.

 

ابزار اینستاگرام getcombot

 

 

 SweepWidget

این ابزار بیش از 90 روش مختلف برای اجرای مسابقات قرعه‌کشی برای بیش از 30 پلتفرم شبکه‌های اجتماعی دارد که یکی از آن‌ها اینستاگرام است. تمامی داده‌های مورد نیاز برای راه‌اندازی مسابقه، توسط SweepWidget جمع‌آوری می‌شود. این ابزار همچنین به شما کمک می‌کند تا رقابت و روند انتخاب برنده را از طریق یک قرعه‌کشی منصفانه و خودکار دنبال کنید. به این ترتیب می‌توانید یک قرعه‌کشی اصولی داشته باشید. البته لازم است بدانید که این ابزار رایگان نیست و برای استفاده از آن باید ماهانه 30 دلار بپردازید.

 

ابزار اینستاگرام SweepWidget

 

 Biib

بییب یک ابزار ایرانی برای قرعه‌کشی پست‌های اینستاگرامی است که پرداخت ریالی دارد. هزینه برای قرعه‌کشی زیر 1000 فالوور، 5.500 تومان و برای قرعه‌کشی بالای هزار فالوور، 8.500 تومان خواهد بود. از جمله قابلیت‌های این ابزار قرعه‌کشی ایرانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  •  خروجی اکسل
  •  ثبت نامحدود قرعه‌کشی
  • گرافیک ساده و کاربری آسان
  • قالب‌های متنوع

 

ابزار اینستاگرام biib

 

جمع‌بندی

اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی محبوبی است که بسیاری از کسب‌وکارها برای فروش محصولات خود از آن استفاده می‌کنند. با توجه به گسترده بودن استفاده از این شبکه‌ اجتماعی در سراسر جهان، ابزارهای مختلفی برای ساخت و ادیت تصویر و ویدیو برای آن طراحی و ارائه شده است. در این مقاله بهترین ابزار اینستاگرام برای تولید محتوای تصویری و ویدیویی، ویرایش عکس و ادیت ویدیو، تم برای پست و استوری، ابزارهای آنالیز اینستاگرام و مدیریت پیج اینستاگرام بررسی شدند. با توجه به ابزارهایی که معرفی شد، به‌راحتی می‌توانید یک پیج اینستاگرامی را اداره کنید.

 

منابع: hootsuite, blog.hootsuite, optinmonster, influencermarketinghub ,hubspot,saudi24news

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.