کاور هایلایت اینستاگرام

روش ساخت کاور هایلایت اینستاگرام برای پیج کاری + نمونه کاور هایلایت

تعداد فالوورهای پیج‌تان زیاد نمی‌شود؟ شاید به این دلیل است که پیج‌تان ظاهر خوبی ندارد. افرادی که برای اولین‌بار وارد پیج شما می‌شوند، با دیدن بایو و طراحی پیج‌تان، تصمیم می‌گیرند که شما را فالو کنند. یکی از قسمت‌های مهم پیج، بخش هایلایت استوری است. داشتن کاور هایلایت، پیج‌تان را جذاب‌تر می‌کند و باعث افزایش فالوور اینستاگرام نیز بشود.

فرقی نمی‌کند که پیج شخصی دارید یا پیج‌تان کاری است؛ هر پیجی به کاور هایلایت زیبا نیاز دارد. همین الان به کاور هایلایت‌های پیج‌تان نگاه کنید؛ آیا برای مخاطبان جذابیت دارند؟ اگر اینطور نیست، آموزش ساخت کاور هایلایت اینستاگرام را در ادامۀ همین مقاله مطالعه کنید.

هایلایت اینستاگرام چیست و چه کاربردی دارد؟

اینستاگرام بخشی به اسم استوری دارد. محتوایی که در استوری اینستاگرام قرار می‌دهید، بعد از ۲۴ ساعت حذف می‌شود. شما می‌توانید چندین استوری را در قالب یک هایلایت به پیج‌تان اضافه کنید. استوری‌هایی که در هایلایت قرار می‌دهید، محدودیت 24 ساعته ندارند و تا زمانی که بخواهید نمایش داده می‌شوند. شما می‌توانید استوری‌های مهم را در قالب هایلایت به پیج‌تان اضافه کنید. هایلایت‌ها در قسمت پروفایل پیج و زیر متن بایو قرار دارند.

هایلایت یکی از مهم‌ترین ابزارهای اینستاگرام برای جذب مشتری یا مخاطب است. در این قسمت بهتر است به مهم‌ترین سوالات کاربران پاسخ دهید. مثلاً پیج‌های فروشگاهی باید چنین هایلایت‌هایی داشته باشند:

«رضایت مشتری»

«تماس با ما»

«سؤالات متداول»

«دربارۀ ما»

و…

مشتری وقتی این هایلایت‌ها را ببیند، به پیج شما اعتماد می‌کند. برای پیج‌های شخصی هم خیلی خوب است که هایلایت مناسبی مثل «دربارۀ من» تهیه کنید. در این هایلایت کمی در مورد خودتان بنویسید تا مخاطب با شما حس نزدیکی کرده و بیشتر برای دنبال کردن پیجتان ترغیب شود.

کاور هایلایت جریان

منظور از کاور هایلایت اینستاگرام چیست؟

همان طور که در عکس بالا مشخص کردیم، هایلایت‌ها به صورت دایره‌ای در زیر بایو و قبل از پست‌ها نمایش داده می‌شوند. برای هر هایلایت می‌توانید یک عکس انتخاب کنید که به آن کاور هایلایت می‌گویند. اگر عکسی برای کاور هایلایت انتخاب نکنید، اولین استوری داخل هایلایت در این قسمت نشان داده می‌شود. کاور هایلایت باعث می‌شود پیج شما ظاهر یکپارچه و مرتبی داشته باشد؛ همچنین کاربران به‌راحتی متوجه می‌شوند که هر هایلایت در چه موردی است.

وقتی تعداد زیادی هایلایت دارید، کاور مناسب می‌تواند به تشخیص دادن موضوع هایلایت‌ها کمک کند. مثلاً کاربری که می‌خواهد از شما خرید کند؛ به‌راحتی هایلایت «رضایت مشتری» را از روی کاورش پیدا می‌کند. به همین دلیل ساخت کاور هایلایت اینستاگرام برای پیج کاری ضروری است. برای این که تاثیر کاور هایلایت استوری در جذابیت پیج را متوجه شوید، عکس قبلی و عکس پایین را مقایسه کنید.

کاور هایلایت بد

چگونه کاور هایلایت اینستاگرام را فعال کنیم؟

برای ساخت هایلایت و قرار دادن کاور برای آن، باید حداقل یک استوری در پیج‌تان قرار دهید. بعد از اضافه کردن استوری، ۲ راه برای ساخت هایلایت از آن وجود دارد.

روش اول این است که استوری را باز کنید و از پایین صفحه روی آیکون Highlight بزنید.

کاور هایلایت از استوری

در روش دوم، ابتدا وارد صفحه پروفایل پیج‌تان شوید؛ سپس دایره New که پایین بایو پیج قرار دارد را لمس کنید. در ادامه فهرستی از استوری‌های شما نمایش داده می‌شود و می‌توانید هر کدام را که خواستید انتخاب کنید تا در هایلایت قرار بگیرند.

کاور هایلایت استوری

بعد از انجام هر کدام از روش‌های بالا، باید اسمی برای هایلایت انتخاب کنید. پس از انتخاب اسم، دکمه Add را بزنید.

اضافه کردن کاور هایلایت

 

به همین راحتی یک هایلایت برای پیج‌تان تهیه کردید. همان طور که در تصویر زیر می‌بینید، عکس استوری شما به عنوان کاور هایلایت قرار می‌گیرد و جذابیتی برای مخاطبان ندارد. حالا آموزش ساخت کاور هایلایت اینستاگرام را در ادامه همین مطلب مطالعه کنید و کاوری زیبا برای هایلایت پیج‌تان بسازید.

نمونه کاور هایلایت

 

برای عوض کردن کاور هایلایت، باید انگشت‌تان را روی هایلایت نگه دارید تا پنجره‌ای مثل تصویر زیر باز شود. سپس گزینه Edit Highlight را بزنید.

تعویض کاور هایلایت

در ادامه، گزینه Edit cover را لمس کنید تا به بخش تغییر کاور هایلایت بروید. سپس آیکون گالری را لمس کنید و از گالری گوشی‌تان، کاور هایلایتی را که آماده یا طراحی شده را انتخاب کنید.

کاور هایلایت برای پیج کاری

با زدن گزینه Done در بالای صفحه، کاور هایلایت شما تغییر می‌کند. هر وقت که بخواهید با انجام همین مراحل می‌توانید به‌راحتی کاور هایلایت پیج اینستاگرام‌تان را عوض کنید.

کاور هایلایت اینستاگرام

معرفی ۴ برنامه ساخت کاور هایلایت اینستاگرام

تا اینجا در مورد هایلایت، کاربردهای آن و روش فعال کردن کاور هایلایت اینستا توضیح دادیم؛ حالا نوبت به آموزش ساخت کاور هایلایت اینستاگرام می‌رسد. در ادامه، 4 برنامه را برای این کار به شما معرفی می‌کنیم.

اپلیکیشن Canva

برنامۀ کنوا یکی از بهترین نرم‌افزارها برای طراحی کاور هایلایت پیج اینستاگرام است. از ویژگی‌های خوب کنوا می‌توان به سادگی و رایگان بودن آن اشاره کرد. به‌راحتی می‌توانید کار با این برنامه را یاد بگیرید و کاور هایلایت اینستاگرام طراحی کنید. این برنامه برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی و اپل در دسترس است. کنوا نرم‌افزار ویندوز و مک هم دارد که می‌توانید در رایانه و لپ‌تاپ از آن استفاده کنید. اگر تمایلی به نصب نرم‌افزار ندارید، می‌توانید از نسخه تحت وب این برنامه برای طراحی کاور هایلایت استفاده کنید.

دانلود از پلی‌استور گوگل

دانلود از اپ‌استور برای آیفون

کنوا برای ساخت کاور هایلایت

کنوا قابلیت‌های زیادی دارد و می‌توانید کاورهای هایلایت جذابی با آن طراحی کنید. در ادامۀ مقاله، ساخت کاور هایلایت اینستاگرام برای پیج کاری را با این برنامه آموزش می‌دهیم. اگر کنوا را دانلود کردید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً این آموزش را مطالعه کنید.

برنامه StoryLight

اپلیکیشن StoryLight یک برنامۀ رایگان برای طراحی کاور هایلایت است. این برنامه بیشتر از ۱۰۰۰ طرح آماده برای کاور هایلایت دارد و می‌توانید طرح دلخواه خودتان را از بین آن‌ها پیدا کنید. بعد از اینکه طرح مناسب را انتخاب کردید، آن را به سلیقۀ خودتان ویرایش می‌کنید. امکان تغییر آیکون، طرح پس‌زمینه و متن کاور هایلایت در این برنامه وجود دارد.

دانلود از پلی‌استور گوگل

دانلود از اپ‌استور برای آیفون

استوری لایت برای ساخت کاور هایلایت اینستاگرام

برنامه StoryArt

با این برنامه می‌توانید استوری، پست و کاور هایلایت طراحی کنید. برنامه StoryArt حدود ۱۰۰۰ قالب آماده برای ساخت کاور هایلایت اینستاگرام دارد. بعد از این که قالب دلخواه خودتان را انتخاب کردید، تعداد زیادی آیکون، استیکر و طرح پس‌زمینه برای جذاب‌تر کردن هایلایت در اختیار شما قرار می‌گیرد. کار با برنامه بسیار راحت است و در چند دقیقه می‌توانید کاور هایلایت اینستاگرام برای پیج کاری و شخصی خودتان بسازید.

دانلود از پلی‌استور گوگل

دانلود از اپ‌استور برای آیفون

استوری آرت برای ساخت کاور هایلایت اینستاگرام

اپلیکیشن Highlight Story Cover Maker

ساخت کاور هایلایت اینستاگرام با این برنامه به سادگی انجام می‌شود. صدها قالب آماده در این اپلیکیشن وجود دارد که می‌توانید برای طراحی کاور هایلایت، از آن‌ها استفاده کنید. کار با برنامه بسیار ساده است. بعد از انتخاب قالب، صدها آیکون و استیکر برای ساخت کاور هایلایت وجود دارد. این برنامه شامل صدها فونت و طرح پس‌زمینه است که در طراحی کاور هایلایت اینستاگرام برای پیج کاری و شخصی کاربرد دارند.

دانلود از پلی‌استور گوگل

دانلود از اپ‌استور برای آیفون

ساخت کاور هایلایت با اپ هایلایت استوری کاور

آموزش ساخت کاور هایلایت اینستاگرام در ۵ مرحله

در بخش قبلی مقاله، اپلیکیشن Canva را برای طراحی کاور هایلایت معرفی کردیم. این اپلیکیشن طرح‌های آماده و ابزارهای مختلفی برای طراحی دارد. در ادامه، نحوۀ طراحی کاور هایلایت اینستاگرام با این برنامه را آموزش می‌دهیم.

 

مرحلۀ اول: تعیین ابعاد کاور هایلایت اینستا

بعد از اینکه وارد برنامه Canva شدید، بخش‌های مختلفی می‌بینید که شاید کمی گیج کننده باشد. به این بخش‌ها کاری نداشته باشید و از پایین صفحه و سمت راست، دکمۀ + را بزنید.

ساخت کاور هایلایت با کنوا

بعد از این کار، صفحه‌ای با چندین گزینه برای شما باز می‌شود. روی اولین گزینه (Custom size) بزنید تا بتوانید یک پروژه با ابعاد دلخواه ایجاد کنید.

ساخت کاور هایلایت با کنوا

در پنجرۀ جدیدی که باز می‌شود، ابعاد ۲۰۰۰ در ۲۰۰۰ را داخل کادرهای عرض و طول وارد کنید.

ساخت کاور هایلایت با کنوا

مرحلۀ دوم: درست کردن پس‌زمینۀ کاور هایلایت

پس‌زمینۀ کاور هایلایت اینستاگرام می‌تواند ساده یا طرح‌دار باشد. برای تهیۀ پس‌زمینۀ ساده، روی گزینۀ Color در نوار پایین برنامه بزنید. یک پنجره باز می‌شود که در آن می‌توانید هر رنگی که دوست دارید را برای پس‌زمینۀ کاور هایلایت انتخاب کنید. برای انتخاب پس‌زمینۀ طرح‌دار، گزینه + را لمس کنید.

ساخت کاور هایلایت با کنوا

در پنجرۀ باز شده، گزینۀ Background را انتخاب کنید. از بین تصاویری که نمایش داده می‌شود، یکی را انتخاب کنید تا به عنوان تصویر پس‌زمینۀ کاور هایلایت قرار بگیرد.

ساخت کاور هایلایت با کنوا

مرحلۀ سوم: انتخاب آیکون کاور هایلایت

در این مرحله از آموزش ساخت کاور هایلایت اینستاگرام، باید یک تصویر را برای کاور هایلایت انتخاب کنید. دوباره دکمۀ + را بزنید و این‌بار در پنجرۀ باز شده، گزینه Elements را لمس کنید. داخل کادر بالای صفحه، عبارتی انگلیسی بنویسید که مرتبط با موضوع کاور هایلایت باشد. با این کار، تصاویر مرتبط به شما نمایش داده می‌شود. یکی از این تصاویر را انتخاب کنید تا روی طرح کاور هایلایت قرار بگیرد.

ساخت کاور هایلایت با کنوا

با لمس تصویر می‌توانید ابعاد و جایگاه آن را تغییر دهید تا در وضعیت درستی قرار بگیرد. در نهایت به همین سادگی کاور هایلایت شما آماده می‌شود. برای بقیه هایلایت‌ها، فقط کافیست آیکون را تغییر دهید.

ساخت کاور هایلایت با کنوا

مرحلۀ چهارم: استفاده از قالب‌های آماده Canva

برنامۀ کنوا تعداد زیادی قالب آماده و از پیش طراحی شده برای ساخت کاور هایلایت اینستاگرام دارد. برای دسترسی به این قالب‌ها، دکمه + را لمس کنید. از نوار پایین، وارد بخش Templates شوید. از قسمت بالا، عبارت Highlight covers را جستجو کنید. در ادامه، تعداد زیادی کاور هایلایت اینستاگرام به شما نمایش داده می‌شود.

ساخت کاور هایلایت با کنوا

مرحلۀ پنجم: دانلود کاور هایلایت اینستاگرام

زمانی که طراحی کاور هایلایت تمام شد، آیکون دانلود را از بالای صفحه بزنید. حالا کاور هایلایت در گالری گوشی شما ذخیره شده است و می‌توانید در پیج‌تان استفاده کنید.

ساخت کاور هایلایت با کنوا

۵ نکتۀ مهم در انتخاب عکس کاور هایلایت اینستاگرام

در بخش قبلی، نحوۀ ساخت کاور هایلایت اینستاگرام برای پیج کاری و شخصی را به شما آموزش دادیم. در ادامه، چند نکتۀ مهم برای ساخت کاورهای هایلایت زیبا و جذاب می‌گوییم که بهتر است آن‌ها را رعایت کنید.

۱. هماهنگی رنگ‌ها

یکی از معیارهای زیبایی و جذابیت پیج اینستاگرام، یکدست بودن آن است؛ یعنی این که پیج شما یک تم کلی هماهنگ داشته باشد. مثلاً اگر لوگو یا عکس پروفایل پیج‌تان از سه رنگ قرمز، خاکستری و سفید تشکیل شده است، باید در طراحی پست‌ها و کاور هایلایت‌ها هم از همین سه رنگ استفاده کنید. به این ترتیب صفحه شما هماهنگ و زیبا می‌شود.

پیشنهاد ما برای ساخت کاور هایلایت اینستاگرام این است که رنگ واحد (ترجیحاً رنگ سازمانی) را به‌عنوان پس‌زمینۀ کاور هایلایت قرار دهید. سپس آیکون‌ها را با رنگی انتخاب کنید که روی پس‌زمینه مشخص باشد. در ادامۀ مقاله چند نمونه کاور هایلایت اینستاگرام برای پیج کاری نمایش دادیم که می‌توانید این مدل طراحی را در بین آن‌ها ببینید.

۲. واضح‌بودن پیام هر هایلایت

همان طور که گفتیم هر هایلایت یک اسم هم دارد که زیر کاور هایلایت نمایش داده می‌شود. برای این که مخاطب را ترغیب کنید تا هایلایت‌ها را ببیند، اسم مناسبی برای آن‌ها انتخاب کنید. اسم هایلایت باید متناسب با موضوع آن باشد و مخاطب شما با خواندن آن متوجه شود که استوری‌های داخل هایلایت در چه موردی هستند.

متنی که برای کاور هایلایت می‌نویسید کوتاه و جذاب باشد. فقط در ۱۵ کاراکتر باید مخاطب را مجاب کنید که وارد هایلایت شود. اگر متن کاور هایلایت بیشتر از ۱۵ کاراکتر باشد، مقداری از آن حذف می‌شود و به‌صورت سه‌نقطه (…) درمی‌آید. در این حالت، متن پایین کاور هایلایت قابل خواندن نیست و در نتیجه افراد کمتری هایلایت‌های پیج شما را مشاهده می‌کنند.

۳. هماهنگی محتوا و تصویر هر هایلایت

هایلایت‌ها مجموعه استوری‌هایی هستند که موضوع خاصی دارند؛ یعنی کاربرد هایلایت این است که استوری‌ها را دسته‌بندی کنیم. برای این که مخاطب متوجه شود استوری‌های موجود در هایلایت در چه موردی هستند، باید تصویر کاور هایلایت با موضوع آن یکسان باشد. وقتی روی ویترین یک مغازه علامت % را می‌بینید، به‌سرعت متوجه می‌شوید که آن مغازه تخفیف یا جشنواره فروش گذاشته است. در حقیقت علامت % ما را یاد تخفیف می‌اندازد. پس برای هایلایت تخفیف از این علامت استفاده کنید.

برای هایلایت «سوالات متداول» می‌توانید از علامت سؤال (؟) در ساخت کاور هایلایت اینستاگرام برای پیج کاری و شخصی استفاده کنید. هایلایت روش‌های ارسال را با آیکون موتور یا وسیله‌نقلیه بسازید. در طراحی هایلایت تماس با ما، آیکون تلفن می‌تواند موضوع هایلایت را به‌خوبی مشخص کند. به این ترتیب سعی کنید کاور هایلایت را طوری طراحی کنید که مخاطب‌تان در اولین نگاه، موضوع هایلایت را متوجه شود.

۴. خلاقیت

خلاقیت و متفاوت بودن در اکثر شرایط جذابیت کار را بیشتر می‌کند. در طراحی کاور هایلایت اینستاگرام سعی کنید خلاق باشید و طرح جدیدی را تهیه کنید. مثلاً در قسمت متن هایلایت، از ایموجی‌ها استفاده کنید تا توجه مخاطبان جلب شود. حتی می‌توانید از متنی با فونت جذاب به‌جای آیکون و تصویر استفاده کنید. در ادامۀ مقاله، نمونه‌هایی خلاقانه و زیبا را برای شما آورده‌ایم که می‌توانید از آن‌ها در طراحی کاور هایلایت اینستاگرام برای پیج کاری و شخصی الهام بگیرید.

۵. سادگی

کاور هایلایت آنقدر بزرگ نیست که جزییات عکس در آن مشخص باشد. اگر در کاور هایلایت از تصاویر شلوغ با المان‌های کوچک استفاده کنید، برای بیننده قابل تشخیص نیست. همان طور که گفتیم، مخاطب با دیدن کاور هایلایت باید موضوع آن را متوجه شود؛ بنابراین سعی کنید عکسی که برای ساخت کاور هایلایت اینستاگرام در نظر می‌گیرید، ساده و خلوت باشد. همچنین مقداری فضای خالی هم در کاور هایلایت قرار دهید تا المان اصلی تصویر به‌خوبی دیده شود.

در ادامۀ مقاله خواهیم دید که برندها و پیج‌های بزرگ، چطور از این نکات برای جذاب‌تر شدن پیج‌شان استفاده می‌کنند.

۷ نمونه کاور هایلایت اینستاگرام برای پیج کاری

از برندهای بزرگ و معروف گرفته تا کسب‌وکارهای کوچک، از هایلایت‌های اینستاگرام برای جذب مشتری و افزایش درآمدشان استفاده می‌کنند. اگر شما هم کسب‌وکاری در اینستاگرام دارید، هایلایت‌ها در جذب مشتری به شما کمک می‌کنند. در ادامه، ۷ نمونه کاور هایلایت اینستاگرام برای پیج کاری را بررسی می‌کنیم.

۱. پیج sephora

نمونه کاور هایلایت

پیج sephora پروفایل ساده‌ای دارد؛ اما چیزی که در نگاه اول توجه کاربر را جلب می‌کند، طراحی کاور هایلایت پیج است. هر کدام از کاورهای هایلایت این پیج، رنگ پس‌زمینۀ خاص خودشان را دارند. آیکون‌ها هم بسیار زیبا هستند و برای ساخت کاور هایلایت اینستاگرام، می‌توانید از این طرح‌ها الهام بگیرید.

۲. پیج Lorealparis

نمونه کاور هایلایت

جذابیت کاور هایلایت پیج Loreal در خلاقیت آن است. اکثر پیج‌ها از آیکون‌های مختلف در کاور هایلایت استفاده می‌کنند؛ اما Loreal متفاوت عمل کرده است. این برند، سبک جدیدی را در طراحی کاور هایلایت اینستاگرام برای پیج کاری به کار برده که زیبایی خاصی دارد.

۳. پیج اینستاگرام تپسی

نمونه کاور هایلایت

نکته مثبت پیج تپسی در چینش هایلایت‌ها است. این شرکت، هایلایت‌های مهم خودش را در ابتدا قرار داده و کاورهای جذابی برای آن‌ها تهیه کرده است. تصاویر کاور هایلایت‌ها به شکلی است که توجه مخاطب را به خودش جلب می‌کند.

۴. پیج مستر بلیط

نمونه کاور هایلایت

همان طور که در تصویر می‌بینید، یکدست بودن پیج مستر بلیط به‌شدت باعث جذابیت آن شده است. طراحی کاور هایلایت‌های پیج با لوگو برند کاملاً یکسان هستند و همین مورد، پیج را بسیار زیبا و یکپارچه کرده است.

۵. پیج اینستاگرام ازکی

نمونه کاور هایلایت

پیج ازکی برای کاور هایلایت‌هایش از آیکون‌های سه‌بعدی زیبایی استفاده کرده است. همۀ کاورهای این پیج با رنگ سازمانی این برند یعنی رنگ آبی، همخوانی دارند. تعدادی از هایلایت‌های مهم پیج، با سبک دیگری طراحی شده‌اند؛ این کار باعث جلب توجه کاربران و افزایش بازدید هایلایت‌های مهم می‌شود.

۶. پیج الوپیک

نمونه کاور هایلایت

پیج الوپیک کاور هایلایت‌ها را کاملاً هماهنگ با لوگو و تصویر پروفایل طراحی کرده است. توضیحات پایین هایلایت‌ها مناسب هستند و خیلی طولانی نیستند که مقداری از آن‌ها نمایش داده نشود. همچنین، در طراحی یکی از هایلایت‌ها از رنگ متفاوتی استفاده شده است تا جلب توجه کند.

۷. پیج شاواز

نمونه کاور هایلایت

شاواز کاورهای بسیار جذاب و خلاقانه‌ای را برای پیجش طراحی کرده است. یکی از نکات مثبت کاورهای این پیج، استفاده از چند رنگ مختلف در ساخت کاور هایلایت اینستاگرام است. آیکون‌های زیبا و متناسب با موضوع هایلایت هم یکی دیگر از نکات مثبت کاورهای هایلایت این پیج است.

معرفی ۳ منبع برای دانلود کاور هایلایت اینستاگرام

همان طور که دیدید اکثر برندها و کسب‌وکارها، کاورهای زیبایی برای هایلایت‌های پیج دارند. اگر وقت کافی برای ساخت کاور هایلایت استوری ندارید، می‌توانید از کاورهای آماده استفاده کنید. سایت‌های مختلفی برای دانلود کاور هایلایت اینستاگرام وجود دارد که 3 مورد از بهترین و کامل‌ترین آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

سایت Freepik

 این سایت یکی از بزرگ‌ترین منابع دانلود طرح‌های گرافیکی آماده است. فری‌پیک صدها طرح آماده برای کاور هایلایت اینستاگرام دارد و می‌توانید طرح دلخواه خودتان را از آن دانلود کنید.

سایت Vecteezy

 این سایت هم منبع کاملی برای دانلود طرح‌های گرافیکی است. در این سایت تعداد زیادی طرح مختلف برای کاور هایلایت وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را به‌صورت رایگان دانلود و استفاده کنید.

سایت in-stories

 این سایت تعداد زیادی کاور آماده برای هایلایت اینستاگرام دارد که به‌صورت رایگان قابل دانلود و استفاده هستند. تنها تفاوت این سایت با سایت‌های قبلی این است که امکان ویرایش کاورها را ندارید.

ساخت کاور هایلایت اینستاگرام در چند دقیقه!

برای اینکه پیج‌تان طراحی زیبایی داشته باشد، باید هایلایت‌هایی با کاور جذاب تهیه کنید. در این مقاله، روش ساختن کاور هایلایت اینستاگرام پیج کاری و شخصی را مرحله‌به‌مرحله آموزش دادیم. از همین الان شروع کنید، طبق آموزش پیش بروید و کاورهای جذابی برای هایلایت‌های پیج‌تان بسازید. اگر سؤال یا مشکلی در مورد طراحی کاور هایلایت برای پیج اینستاگرام دارید، در قسمت نظرات از ما بپرسید.

 

منابع: adobe | influencermarketinghub | picmonke

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.