گروه تبلیغاتی تلگرام معرفی ۵۰ گروه

برای آن که تبلیغات پربازدهی در پیام‌رسان تلگرام داشته باشید، لازم است نکات متعددی را رعایت کنید. برای مثال طراحی یک بنر تبلیغاتی جذاب و متناسب با کسب‌وکارتان یکی از عوامل موفقیت تبلیغ شما در تلگرام است؛ اما مهم‌ترین و تاثیرگذارترین نکته‌ای که باعث افزایش بازدهی تبلیغ تلگرامی شما می‌شود، کانالی است که تبلیغات خود را به آن می‌سپارید. اکثر افراد نمی‌دانند که چگونه کانال تلگرامی مناسب تبلیغشان را انتخاب کنند. اگر شما نیز جزو چنین دسته افرادی هستید، خواندن این مطلب به شما کمک می‌کند تا بتوانید یک کانال مناسب انتخاب کنید و کمپین تبلیغاتی موفقی در تلگرام داشته باشید.

آسان‌ترین روش انتخاب کانال تلگرامی برای سپردن تبلیغات

همان‌طور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم، پیدا کردن یک کانال تلگرامی که مناسب بنر تبلیغاتی شما باشد کار آسانی نیست؛ شما تمامی کانال‌های مرتبط با کسب‌وکارتان را نمی‌شناسید و هم‌چنین نمی‌توانید آن‌ها را بر اساس عوامل مختلف دسته‌بندی کنید تا متوجه شوید کدام مناسب شماست. اما با استفاده از صفحه دیسکاور جریان دیگر نیازی به انجام کارهای سخت نیست. از طریق صفحه دیسکاور می‌توانید به راحتی کانال‌های مختلف را با هم مقایسه کنید و از میان آن‌ها بهترینشان را انتخاب کنید.

نحوه انتخاب کانال تلگرامی در صفحه دیسکاور جریان

پس از ورود به پنل جریان و طی‌کردن مراحل ابتدایی ثبت‌نام، کانال‌ها با تعداد اعضا و نرخ تعرفه برای شما به نمایش درمی‌آیند. برای تبلیغات پربازده و هدفمند توصیه می‌شود از قسمت «انتخاب موضوع» دسته‌‌بندی مناسب کسب‌وکارتان را انتخاب کنید.

 

مشخص کردن تبلیغات تلگرام در صفحه دیسکاور جریان

 

معرفی بخشی از دسته‌بندی‌های موضوعی به همراه مثال

گروه تبلیغات تلگرام ورزشی

 

گروه تبلیغات تلگرام مادر و کودک

 

گروه تبلیغات تلگرام توصیه‌های سلامت

 

گروه تبلیغات تلگرام اخبار

 

گروه تبلیغات تلگرام مالی و سرمایه‌گذاری

 

گروه تبلیغات تلگرام موسیقی

 

گروه تبلیغات تلگرام سینما تئاتر و تلویزیون

 

گروه تبلیغات تلگرام طنز

 

گروه تبلیغات تلگرام آموزش کسب‌وکار

 

‌نمونه گروه‌ تبلیغات تلگرام تکنولوژی و گیم

(چنانچه تمایل به شناخت بهترین کانال های تبلیغ ارز دیجیتال دارید، مطالعه این مقاله را به شما پیشنهاد می‌کنیم)

پس از انتخاب دسته‌بندی موضوعی مناسب، می‌توانید با استفاده از نوار ابزار بالای صفحه دیسکاور، کانال‌های موجود را بر اساس معیارهایی مانند ارزنده‌ترین، ارزان‌ترین، بیشترین نرخ تعامل و… مرتب‌ کنید تا با دید بهتری کانال تلگرامی خود را انتخاب کنید. برای مثال فیلتر «بیشترین نرخ تعامل» به ما می‌گوید که اعضای کدام کانال فعال‌تر هستند و پست‌های کانال را مرتب دنبال می‌کنند. فیلتر «ارزنده‌ترین» نیز به این معناست که کدام کانال برای تبلیغات به نسبت قیمت تعرفه‌اش می‌ارزد. هم‌چنین برای فیلترسازی بیشتر، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا از ابزارهای سمت راست صفحه دیسکاور برای مشخص کردن میزان تعرفه مد نظرتان و تعداد اعضای کانال کمک بگیرید.

تبلیغات در کانال‌های تلگرامی می‌تواند برای کسب‌وکار شما بسیار سودمند باشد. البته اگر کمپین تبلیغاتی شما به درستی اجرا شود؛ برای گرفتن بهترین نتیجه از تبلیغات در تلگرام می‌توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق شماره تلفن 45195000 با مشاوران با تجربه جریان در میان بگذارید. هم‌چنین اگر درباره صفحه دیسکاور جریان و انتخاب کانال تلگرامی مناسب سوالی دارید، حتما از طریق دیدگاه‌ها در این مطلب با ما به اشتراک بگذارید. هدف پلتفرم جریان، تسهیل فرایند تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی برای شما عزیزان است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.