تبلیغات پزشکان در اینستاگرام به‌صورت حرفه‌ای

احتمالاً شما هم تبلیغات کسب‌وکارهای مختلف را در پیج‌های گوناگون اینستاگرام دیده‌اید. اشخاص، شرکت‌ها و برندها برای افزایش فالوور و فروش بیشتر سراغ تبلیغات در اینستاگرام می‌روند. حتی پزشک‌ها، جراح‌های زیبایی و لاغری و دندان‌پزشک‌ها هم برای تبلیغ مطب و پیج اینستاگرامشان دست به تبلیغات می‌زنند.

بعضی از پزشک‌ها سلبریتی‌ها و پزشک‌های اینستاگرامی را به مطبشان دعوت می‌کنند. آن‌ها با تولید محتوا و گرفتن ویدیو، پزشک را به فالوورهایشان معرفی می‌کنند. این تبلیغات به دیده‌شدن شما کمک می‌کند و مخاطب‌ها با اعتماد بیشتری سراغ پیج اینستاگرام و مطب شما می‌آیند. 

در این مقاله، قصد داریم دربارهٔ تبلیغات پزشکان در اینستاگرام صحبت کنیم، اگر با اصول اینستاگرام برای پزشکان آشنا هستید و اکنون می‌خواهید پیج پزشکی خودتان را به‌صورت حرفه‌ای تبلیغ کنید، با ما همراه باشید.

چرا پزشک‌ها به تبلیغ در اینستاگرام احتیاج دارند؟

پیج پزشکی شما فقط با تولید محتوا به نتیجه نمی‌رسد. برای اینکه بتوانید به مخاطب‌های هدفتون برسید و افراد بیشتری شما را ببینند و بشناسند، به تبلیغات احتیاج دارید. برای پزشکانی که یک پیج فعال در اینستاگرام دارند چه چیزی بهتر از تبلیغات در پیج‌های پزشکی؟! با تبلیغ در این پیج‌ها، مردم شما را می‌شناسند، به شما اعتماد می‌کنند و ترغیب می‌شوند که از تخصص شما بهره بگیرند. به همین منظور سریع‌تر می‌توانید در اینستاگرام رشد داشته باشید..

تبلیغات پزشکان در اینستاگرام چگونه انجام می‌شود؟

برای شروع تبلیغ باید هدف خودتان از تبلیغات و بودجه را مشخص کنید. شما با توجه به بودجه‌ای که برای تبلیغات در نظر گرفته‌اید می‌توانید در پیج‌های مرتبط پزشکی بر حسب اینکه چه تعداد فالوور دارند و تعامل پیجشان چقدر است، تبلیغات انجام دهید. 

البته قبول داریم که پیداکردن پیج‌هایی که در زمینه پزشکی فعالیت می‌کنند، کار دشوار و وقت‌گیری است؛ همچنین مطلع شدن از نرخ تعامل و تعرفه‌ای که برای تبلیغات دارند، موارد مهمی هستند که برای تبلیغات باید در نظر بگیرید. 

پلتفرم جریان به تمام این دغدغه‌ها با طراحی لیست اینفلوئنسرها که در آن تعرفه و تعداد فالوور مشخص است، پاسخ داده است.  شما در این صفحه می‌توانید در دسته‌بندی موضوعی، موضوعات پزشکی، توصیه‌های سلامت و سلامت غذایی را انتخاب کنید تا لیست اینفلوئنسرهای این دسته‌ها را ببینید. 

در این بخش می‌توانید بلاگرها و اینفلوئنسرهای پزشکی و مجله‌های پزشکی و سلامتی را ببینید. هر کدام از این صفحه‌ها موضوع‌های مختلفی دارند. برای مثال، بعضی‌ها به طور تخصصی روی سلامت و زیبایی کار می‌کنند. 

لیست تبلیغات پزشکان

 

این پیج‌ها براساس تعرفه، تعداد فالوور و نرخ تعامل هم دسته‌بندی شده‌اند. مثلا در صورتی که دنبال ارزان‌ترین پیج‌ برای تبلیغ هستید، می‌توانید روی گزینه ارزان‌ترین کلیک کنید.

ارزان‌ترین پیج‌های اینستاگرامی برای تبلیغات پزشکی

این صفحه‌ها فالوورهای کمی دارند و با قیمت‌های کم تبلیغات شما را انجام می‌دهند. برای دیدن لیست ارزان‌ترین پیج‌های اینستاگرامی، اول دسته پزشکی را انتخاب کنید و بعد از نوار بالا، روی گزینه ارزان‌ترین کلیک کنید. حداقل قیمت تبلیغ در ارزان‌ترین صفحه‌های پزشکی از ۲۰ هزار تومان شروع می‌شود و به ۲۰۰ هزار تومان می‌رسد. تصویر زیر، ارزان‌ترین پیج‌های تبلیغاتی دستهٔ پزشکی را در پلتفرم جریان نشان می‌دهد. 

ارزان ترین پیج های پزشکی برای تبلیغات

 

انواع پیج‌ها برای تبلیغات پزشکان در اینستاگرام

پیج‌هایی که برای تبلیغات پزشکان در اینستاگرام مناسب هستند، در حوزه‌های مختلفی فعالیت می‌کنند. در این بخش، می‌خواهیم انواع پیج‌های تبلیغاتی پزشکان را بررسی کنیم:

بلاگرها و اینفلوئنسرهای پزشکی

پزشک‌ها با تخصص‌های مختلفی می‌توانند با بلاگرها و اینفلوئنسرهای پزشکی همکاری کنند. مثلا اگر پزشک تغذیه هستید، عمل زیبایی انجام می‌دهید یا در حوزهٔ سلامت دهان و دندان فعالیت می‌کنید، می‌توانید برای تبلیغات از بلاگرها و اینفلوئنسرهای پزشکی استفاده کنید.  این گروه از فعالین اینستاگرامی خودشان پزشک هستند و در موضوع‌های مختلفی از جمله مراقبت پوست، زیبایی، سلامتی و تغذیه فعالیت می‌کنند. 

تبلیغات در پیج بلاگرهای پزشکی با قیمت‌های مختلفی انجام می‌شود و از شش میلیون‌ تومان شروع می‌شود. اگر بودجهٔ کافی دارید، می‌توانید با این گروه همکاری کنید.

بلاگرهای پزشکی

 

مجله‌های پزشکی

مجله‌های پزشکی تنوع زیادی دارند و درباره موضوع‌های گوناگونی تولید محتوا می‌کنند. نکات مربوط به سلامتی، مزایای ویتامین‌ها، محصولات مراقبتی و بهداشتی، نکته‌های تغذیه‌ای و معرفی بعضی از داروها از جمله این موضوع‌ها هستند. پیج دانستنی‌های پزشکی، مجله پزشکی و فارمامدیکال هم در این گروه مجله‌ها قرار می‌گیرند. 

مجله های پزشکی

 

با جست‌وجو در این صفحه‌ها می‌توانید تعامل، تعداد لایک و کامنت‌های این پیج‌ها را ببینید. یکی از معروف‌ترین مجله‌های پزشکی، پیج دانستنی پزشکی است که با ۲.۳ میلیون فالوور در اینستاگرام فعالیت می‌کند. 

 

پیج پزشکی برای تبلیغات پزشکی

یکی دیگر از پیج‌های مناسب تبلیغات پزشکان در اینستاگرام، صفحهٔ پزشکان برتر است که با ۳۹۷ هزار فالوور فعالیت می‌کند. در این صفحه، پزشکان برتر معرفی می‌شوند و نکات پزشکی و سلامتی مهم گفته می‌شود.

پیج پزشکان برتر

 

پیج‌های دانشجویی پزشکی

پیج‌های دانشجویی پزشکی روی معرفی پزشک‌ها تمرکز دارند. اگر به طور مستقل فعالیت می‌کنید و مطب خودتان را دارید، می‌توانید برای معرفی پیج خودتان از پیج‌های دانشجویی پزشکی کمک بگیرید.

پیج های دانشجویی-پزشکی برای تبلیغات پزشکان

 

داروشناسی و نسخه‌خوانی

بعضی از پیج‌های اینستاگرامی به‌طور خاص به معرفی داروها می‌پردازند. مخاطب این صفحه‌ها معمولا پزشک‌ها و پیراپزشک‌ها هستند؛ ولی مردم هم برای آشنایی با داروهای مختلف آن‌ها را دنبال می‌کنند. معرفی داروهای معروف، علائم بیماری‌های گوناگون، معرفی مکمل‌ها و قرص‌های جوشان از جمله موضوع‌های این صفحه‌ها هستند.

پیج های داروشناسی و نسخه خوانی

 

معروف‌ترین بلاگرهای اینستاگرامی پزشکی

اگر می‌خواهید کمپین تبلیغاتیتان را با پیج اینفلوئنسرهای پزشکی انجام دهید، بهتر است معروف‌ترین بلاگرهای اینستاگرامی پزشکی را بشناسید. در بخش زیر بعضی از اینفلوئنسرهای پزشکی را معرفی می‌کنیم.

دکتر طوبی شعبانی

یکی از بلاگرهای معروف پزشکی، دکتر طوبی شعبانی است. بیشتر پست‌های دکتر شعبانی دربارهٔ مراقبت از پوست و مو هستند. او ویدیوهای آموزشی می‌گذارد و نکته‌های مربوط به پوست را به‌طور تخصصی آموزش می‌دهد. دکتر شعبانی با ۴۵۶ هزار فالوور در اینستاگرام فعالیت می‌کند و یوتیوب هم دارد.

دکتر طوبی شعبانی

 

دکتر گلشید قربانیان

دکتر گلشید محصولات پوستی و درمانی را تحلیل می‌کند و به سوال‌های پزشکی مردم پاسخ می‌دهد. بیشتر پست‌های دکتر گلشید آموزشی هستند و موضوع‌های مختلفی را در برمی‌گیرند. ایشان با ۴۰۰ هزار فالوور در اینستاگرام فعالیت می‌کند و تعامل خوبی هم با فالوورهایش دارد. اگر پزشک پوست و مو هستید، برای تبلیغات می‌توانید با دکتر گلشید قربانیان همکاری کنید.

پیج دکتر گلشید قربانیان برای تبلیغات پزشکی

 

دکتر مهری بابایی

دکتر مهری بابایی در صفحهٔ اینستاگرامش از زیبایی و سلامتی صحبت می‌کند و ۲۸۸ هزار فالوور دارد. روتین پوستی، درمان آکنه، بیماری‌های زنان، انتخاب دارو و مکمل مناسب از جمله موضوع‌های پیج دکتر بابایی هستند. اگر در زمینهٔ بهداشت دهان و دندان فعالیت می‌کنید یا دکتر زنان هستید، می‌توانید در پیج دکتر مهری بابایی تبلیغ کنید.

پیج دکتر مهری بابایی

 

کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ با جریان

تا اینجای مقاله با پیج‌هایی آشنا شدید که در زمینه پزشکی و درمانی تبلیغات می‌کنند. برای اجرای کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ باید در جریان ثبت‌نام کنید. با ثبت‌نام در پلت‌فرم جریان، می‌توانید اینفلوئنسرها و پیج‌های مختلف تبلیغاتی را ببینید و با توجه به بودجه‌تان، پیج مورد نظر را انتخاب کنید. 

اطلاعات هر کدام از پیج‌ها مثل تعداد فالوور، هزینه تبلیغات و شرایط مختلف تبلیغاتی در جریان ذکر شده است. مشاورهای ما هم در جریان در خصوص اجرای کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ به شما کمک می‌کنند. 

در اینستاگرام هوشمندانه تبلیغ کنید

اگر پزشک هستید یا به عنوان ادمین صفحهٔ پزشکی فعالیت می‌کنید، برای تبلیغ در اینستاگرام باید پیج‌های پزشکی مختلف را بشناسید و برای تبلیغات به آن‌ها مراجعه کنید. تبلیغات پزشکی در پیج‌های غیرمرتبط تاثیر کمی روی پیج دارد و مخاطب هدف شما را تشویق نمی‌کند. ما در این مقاله سعی کردیم بعضی از پیج‌های مناسب برای تبلیغات پزشکی را معرفی کنیم. با استفاده از این پیج‌ها می‌توانید صدایتان را به گوش مخاطب هدفتان برسانید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.