تبلیغ کاشت ناخن در اینستاگرام

جذب مشتری کاشت ناخن در اینستاگرام؛ با 10 راهکار جادویی

تا‌به‌حال به دست‌ها با دقت نگاه کرده‌اید؟ بیشتر طراح‌های ناخن می‌دانند که هر دست، داستانی برای گفتن دارد. علاوه بر این خانم‌ها سعی می‌کنند با طراحی ناخن، داستانی ساده از حال و احوالشان تعریف کنند و از شما به‌عنوان طراح، برای نوشتن این داستان کمک می‌گیرند. با توجه به این که خدمات کاشت ناخن یکی از خدمات پرطرفدار در سالن‌های زیبایی است، درآمد خوبی برای آن‌ها به‌همراه دارد.

اگر شما هم به طراحی و کاشت ناخن علاقه دارید می‌توانید از طریق انتشار محتوای جذاب در شبکه‌های اجتماعی و با تبلیغ کاشت ناخن در اینستاگرام، مشتری‌های زیادی جذب کنید. معمولا تبلیغات و تولید محتوا در اینستاگرام به انتشار عکس از محصولات و خدمات محدود می‌شود ولی باید بدانید انتشار عکس در اینستاگرام برای جذب مشتری بیشتر، به‌تنهایی موثر نیست و باید اصول و قوانین تبلیغات در این شبکه اجتماعی را رعایت کنید. 

10 روش جذب مشتری کاشت ناخن در اینستاگرام

در این قسمت با هم بهترین روش‌ها برای معرفی و تبلیغات خدماتتان در اینستاگرام را بررسی می‌کنیم تا بتوانید با تولید محتوای درست، مشتری بیشتر و در نتیجه درآمد بیشتری از کاشت ناخن به دست آورید. این 10 روش تاثیرگذار همان روش‌هایی هستند که بسیاری از پیج‌های موفق آن‌ها را اجرا کرده و اکنون مشتری‌های زیادی در اینستاگرام دارند.

۱. محتوای باکیفیت و جذاب تولید کنید

محتوا در اینستاگرام حرف اول را می‌زند. در جذب مشتری کاشت ناخن، محتوای شما باید عکس و تصویری باشد که بتواند روی مخاطب اثر بگذارد و او را ترغیب کند. می‌توانید از طرح‌های زیبایی که روی ناخن‌های مشتری‌ها اجرا می‌کنید عکسی باکیفیت در پیج‌تان بگذارید.

منظور از عکس باکیفیت برای تبلیغ کاشت ناخن در اینستاگرام این است که دست‌ها و ناخن‌ها در نقطه تمرکز عکس باشند. تا حد ممکن عکس‌ها ساده و از زوایایی گرفته شوند که تمام جزئیات طرح ناخن دیده شود. درست مانند پست زیر که طرح ناخن در یک قاب ساده و زیبا قرار گرفته است.

جذب مشتری کاشت ناخن

در فضای اینستاگرام احتمال اینکه فردی پست ناخن‌های شما را ببیند و صرفا به‌دلیل ایده‌های جدیدی که در طراحی دارید، به مشتری تبدیل شود بسیار زیاد است. مثلا در پست زیر که یکی از طراحی‌های ناخن‌ نشان داده شده است، افراد بسیاری را مشتاق کرده که از خدمات این سالن استفاده کنند.

جذب مشتری کاشت ناخن

نکته مهم: برای زیباتر شدن پیج ناخن بهتر است یک قالب ساده و مشخص برای عکاسی در نظر بگیرید. در این صورت، کاربرهای جدیدی که وارد پیج می‌شوند، می‌توانید با سادگی و زیبایی پست‌ها به یک فالوور و بعد به یک مشتری وفادار تبدیل کنید. درست مانند پیج زیر که با رعایت‌کردن چارچوب مشخصی در عکاسی این اطمینان را در مخاطب ایجاد می‌کند که تمام طراحی‌ها، نمونه کارهایی از سالن است.

جذب مشتری کاشت ناخن

۲. از مشتری‌ها بخواهید در استوری شما را معرفی کنند

اگر مشتری‌هایی دارید که در اینستاگرام فعال هستند، می‌توانید از آن‌ها بخواهید بعد از اتمام کار روی ناخن‌هایشان در سالن شما، عکس آن را استوری کرده و شما را هم تگ کنند. این نوع معرفی چون از جانب مشتری‌ها انجام می‌شود، تاثیر و اعتماد بیشتری در افراد ایجاد می‌کند. بهتر است بعد از معرفی و منشن کردن پیج‌تان در استوری، شما هم در خدمات بعدی، درصدی تخفیف برای آن‌ها در نظر بگیرید تا وفاداری را در آن‌ها تقویت کنید. 

یکی از نمونه‌های عکس مشتریان را در پیج nail.ladyland در هایلایت عکس‌های ارسالی می‌بینید که مشتری‌ها از کیفیت کار این سالن راضی بوده‌اند و عکس ناخن‌شان را در پیج‌شان استوری کرده‌اند. 

جذب مشتری کاشت ناخن با استوری

برای تاثیرگذاری بیشتر بر کاربرها، هایلایتی با نام «مشتری‌ها» یا «رضایت شما» داشته باشید. پیج nailsbymarjan در هایلایت دوستامون، استوری‌های افرادی که این سالن را به دلیل کیفیت خدمات ارائه‌شده معرفی کرده‌اند را به شما نشان می‌دهد.

جذب مشتری کاشت ناخن با استوری

۳. از قدرت اکسپلور غافل نشوید

یکی از روش‌های موثر برای جذب مخاطب بیشتر در اینستاگرام این است که پست‌های شما به اکسپلور راه پیدا کنند. برای دیده‌شدن در اکسپلور اینستاگرام، ساعت‌های انتشار پست را متناسب با زمان فعالیت فالوورهای پیج‌تان انتخاب کنید تا با تعامل بیشتر مخاطب‌ها در ساعت‌های اولیۀ انتشار، پست شما به اکسپلور راه پیدا کند.

در کنار انتخاب ساعت مناسب برای انتشار پست، باید به سوال مخاطبان هدف پاسخ دهید و پستی جذاب برای آن‌ها طراحی کنید تا نرخ تعامل پست بالا باشد؛ همچنین از تمام فرمت‌های اینستاگرام مانند ریلز و ویدیوهای جذاب و حتی آموزشی برای تولید پست استفاده کنید.

 

۴. از افراد تاثیرگذار بخواهید به سالن شما بیایند

تبلیغ در اینستاگرام، روشی بسیار موثر در جذب مشتری است به این شرط که مسیر درستی برای طراحی و اجرای آن در نظر بگیرید.

مثلا برای تبلیغ کاشت ناخن در اینستاگرام باید از افراد تاثیرگذاری کمک بگیرید که مخاطبان آن‌ها به خدمات شما علاقه دارند و به احتمال زیاد مشتری شما خواهند شد. بهتر است برای تبلیغات موثر از اینفلوئنسرها بخواهید به سالن شما بیایند و ویدیوی تبلیغی را در محیط سالن و هنگام طراحی ناخن ضبط کنند.

برای تبلیغات اینفلوئنسر مارکتینگ حتما نباید با افرادی همکاری کنید که تعداد فالوورهای پیجشان زیاد باشد؛ بلکه مهم این است فالوورهای آن پیج در گروه مشتری‌های شما قرار بگیرند. گاهی ممکن است تبلیغ در یک پیج 10هزار نفری تاثیر بیشتری نسبت به تبلیغ در یک پیج میلیونی داشته باشد؛ بنابراین تمرکزتان را در همکاری با اینفلوئنسرهایی بگذارید که بیشتر مخاطبان آن‌ها خانم هستند و به خدمات کاشت ناخن احتیاج دارند تا بازخورد خوبی از تبلیغات بگیرید. 

اگر مدت کوتاهی است که کار کاشت ناخن را شروع کرده‌اید، اینفلوئنسرهای میکرو برای تبلیغات بهتر هستند؛ چون در ازای تبلیغات می‌توانید به آن‌ها خدمات رایگان ارائه دهید؛ اما اگر سالن بزرگی دارید برای انتخاب اینفلوئنسرهای ماکرو محدودیتی نخواهید داشت.

در استوری زیر اینفلوئنسر در محیط سالن از خدمات آن‌ها فیلمی کوتاه تهیه کرده است و در قالب استوری این سالن را به فالوورهای خود معرفی کرده است. از آن‌جا که اینفلوئنسر خود در زمینه زیبایی، فعال است و فالوورهایش بیشتر خانم هستند، احتمالا این معرفی با بازخورد بسیار خوبی در جذب مشتری کشت ناخن در اینستاگرام همراه بوده است.

  جذب مشتری کاشت ناخن

چالش اصلی در این ایده، پیدا کردن افرادی است که در زمینه زیبایی و آرایشی فعالیت می‌کنند و اینکه برای تبلیغات چه تعرفه‌هایی دارند.

پلتفرم جریان با ارائهٔ تبلیغات اینفلوئنسر مارکتینگ، لیست از اینفلوئنسرهای اینستاگرامی با توجه به موضوع پیج، تعداد فالوورها و تعرفه آنها برای پست و استوری در اختیار شما قرار می‌دهد که به‌راحتی می‌توانید با فیلتر کردن اینفلوئنسرها و مشاهده قیمت تبلیغات، بهترین پیج‌ها را انتخاب کنید و کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ خود را بسازید.

پلتفرم جریان

۵. با پیج‌های مرتبط تبادل کنید

روش موثر دیگر برای تبلیغ پیج و جذب مشتری کاشت ناخن در اینستاگرام همکاری با پیج‌هایی است که مخاطب‌های آن‌ها خانم هستند و حوزه فعالیت متفاوتی دارند.

 همان‌ طور که اینفلوئنسرها پیج شما را به مخاطبان خود معرفی می‌کنند، می‌توانید از پیج‌های کسب‌وکاری هم بخواهید شما را به فالوورهای خود معرفی کنند. در این صورت شما در پیج‌های مختلفی مانند پیج فروش شال و روسری، پیج کیف و کفش یا پیج‌های پوشاک به طیف گسترده‌ای از خانم‌ها معرفی می‌شوید که می‌توانند از مشتریان شما شوند.

علاوه بر این زمانی که پیج‌های مختلف شما را معرفی می‌کنند، ممکن است یک نفر چندین بار تبلیغ پیج شما را ببیند؛ این تکرار در نهایت منجر به انتخاب شما برای استفاده از خدمات کاشت ناخن خواهد شد.

۶. از تبلیغات بازدیدی استفاده کنید

گاهی اجرای تبلیغات در فضای اینستاگرام با اینفلوئنسرها، هزینۀ بالایی را شامل می‌شود. برای اینکه بازخورد مناسبی از تبلیغات بگیرید باید معرفی پیج‌تان توسط چند اینفلوئنسر انجام شود و این به معنای بودجه زیاد برای تبلیغات است. اگر با محدودیت بودجه در تبلیغات مواجه هستید، راهکار موثر برای پیج شما استفاده از تبلیغات بازدیدی در جریان است.

زمانی که توسط اینفلوئنسرها تبلیغ می‌روید، باید هزینۀ تبلیغ را همان ابتدا پرداخت کنید و معلوم نیست این تبلیغ توسط چند نفر دیده شود؛ اما در تبلیغات بازدیدی، شما به‌ازای هر هزار بازدید از محتوای تبلیغ کاشت ناخن در اینستاگرام پول پرداخت می‌کنید. بنابراین در مقایسه با هزینۀ تبلیغات، بیشتر دیده شده‌اید و کاربرهای بیشتری با پیج شما آشنا شده‌اند.

۷. ریلز بسازید

اینستاگرام بستری برای انتشار عکس و ویدیو‌های مختلف است. حتما تجربه کرده‌اید که ویدیو هر چقدر هم کوتاه باشد در مقایسه با عکس، بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرد؛ به همین دلیل توصیه می‌کنیم از ریلز برای جلب توجه بیشتر میان کاربرهای اینستاگرام بهره ببرید. ریلز قالب جدیدی از محتوا در اینستاگرام است که در آن می‌توانید ویدیوهای 15 تا 30 ثانیه‌ای را با مخاطبان به اشتراک بگذارید. 

مزیت ریلز این است که می‌توانید یک ویدیوی کوتاه بسازید، روی ویدیو صدا یا افکت‌های دیگری بگذارید و در واقع به کمک آن محتوایی خلاق تهیه کرده و در نتیجه لایک و کامنت بیشتری دریافت کنید. مثلا می‌توانید از مراحل طراحی یک ناخن فیلم تهیه کنید و آن را در ریلز به‌صورت یک ویدیوی کوتاه منتشر کنید. سعی کنید محتوای خلاقانه‌ای تولید کنید تا مخاطبان، تعامل بیشتری با شما داشته باشند.

اگر با ریلز و شیوۀ فعال‌سازی آن آشنا نیستید حتما به مقالۀ «آموزش گذاشتن ریلز در اینستاگرام؛ کاربرد و آنالیز Reels اینستاگرام» سر بزنید.

 

۸. وقت‌های خالی را در استوری اعلام کنید

حواستان باشد مشتری‌ها همیشه به تلنگر نیاز دارند. یکی از بهترین نیرو محرکه‌ها در اینستاگرام این است که وقت‌های خالی را در استوری به کاربران اعلام کنید. با این کار به مشتری یادآوری می‌کنید زمان ترمیم یا کاشت ناخن رسیده است و می‌تواند در همان روز بدون وقت قبلی از خدمات شما استفاده کند. 

مزیت این نوع استوری این است که مشتری‌ها را تشویق می‌کنید همیشه به پیج شما سر بزنند و حواسشان به استوری‌ها باشد. با این کار این دغدغهٔ مشتریان که نبود تایم خالی از سمت شماست، حل می‌شود. 

 ۹. از هشتگ‌های پربازدید استفاده کنید

هشتگ یکی از مهم‌ترین ابزارهای اینستاگرام برای نمایش پست‌های شما به کاربران است. اگر هشتگ‌های پربازدیدی برای پست‌های خود انتخاب کنید، می‌توانید شانس دیده‌شدن این پست‌ها را توسط افرادی که دنبال‌کننده پیج‌تان نیستند ولی به خدمت شما یعنی کاشت ناخن احتیاج دارند، بیشتر کنید. نمونه استفاده درست از هشتگ‌ها را در پست زیر می‌بینید.

شما می‌توانید از هشتگ‌هایی مانند #کاشت_ناخن، #آموزش_ناخن، #طرح_ناخن و … برای پست‌ها استفاده کنید.

جذب مشتری کاشت ناخن با هشتگ

۱۰. آدرس پیج اینستاگرامتان را پیامک کنید

در اینستاگرام پست و استوری‌های شما به تمام افرادی که پیج دارند و ممکن است حتی در کشوری دیگر باشند، نمایش داده می‌شود. بهتر است برای جذب مشتری کاشت ناخن در اینستاگرام از روش‌های دیگری هم برای تبلیغات استفاده کنید. مثلا از روش سنتی ارسال پیامک استفاده کنید و به افرادی که نزدیک شما هستند با یک متن جذاب و تبلیغاتی، سالن و پیج‌تان را معرفی کنید.

حتما باید قبل از استفاده از این روش، پیج اینستاگرامتان از محتوای جذابی برخوردار باشد تا در صورت ارسال پیامک و معرفی خود، وقتی مخاطب به پیج شما سر می‌زند، بتواند اعتماد بیشتری به کسب‌وکارتان داشته باشد. 

معرفی 7 پیج ناخن موفق در ایران و خارج از ایران 

در این بخش چند پیج موفق در زمینۀ کاشت ناخن را معرفی می‌کنیم تا با بررسی آن‌ها بتوانید به ایده‌های جدیدی برای تولید محتوای تبلیغ کاشت ناخن در اینستاگرام و جذب مشتری بیشتر  برسید.

Nailsbymarjan

تصاویر ساده و باکیفیت از ناخن‌ها یک ویژگی مهم در این پیج است.

ادمین هایلایت‌های مناسبی را انتخاب کرده است و رضایت مشتری‌ها از خدمات، محتوای آموزشی، معرفی خدمات و حتی معرفی موسس سالن را در این بخش به کاربرها نشان داده است.

پیج معروف کاشت ناخن برای جذب مشتری

paintboxnails

 

در این پیج تنوع طرح برای ناخن بسیار زیاد است و حتی یک طرح را با چندین رنگ لاک به شما نشان می‌دهد تا برای انتخاب طرح و رنگ ناخن دچار شک و تردید نشوید. عکس‌هایی که رنگ لاک‌ها و هماهنگ‌شدن طرح ناخن با اکسسوری‌های مختلف را نشان می‌دهد، وجه تمایز این پیج به شمار می‌رود.

معرفی پیج ناخن برای جذب مشتری

 

nabat.nailart.group

در این پیج قالب نسبتاً یکسانی برای عکاسی از دست‌ها و ناخن در نظر گرفته شده است. 

ادمین برای راهنمایی بیشتر مخاطب‌ها در بیو، آدرس سالن را نوشته است و در متن کپشن هر پست یادآوری می‌کند برای تعیین وقت می‌توانند به دایرکت پیام دهند.

متاسفانه ادمین از هشتگ‌گذاری برای پست‌ها غافل شده است و شانس دیده‌شدن پست‌ها از این طریق را به صفر رسانده است.

اگر توجه کنید سه پست اول در این پیج به‌عنوان طرح‌های مناسب فصل پین شده‌اند و هر کاربر جدیدی که وارد پیج شود را درگیر می‌کند.

جذب مشتری کاشت ناخن با معرفی پیج معروف

 

  • mirall_nails

قدرت این پیج در بیو کامل آن است. همان‌طور که می‌بینید در بیو، آدرس سالن و شماره‌های تماس برای رزرو وقت و اطلاع از قیمت نوشته شده است. بعد از بیو باید به عکس‌های باکیفیت و سادۀ آن اشاره کنیم، عکس‌هایی که در یک زمینه ساده فقط روی دست‌ها و طرح ناخن متمرکزاند.

جذب مشتری کاشت ناخن

  • Amberjhnails

پیجی با طراحی‌های بسیار متفاوت که آرزوی هر ناخنی داشتن چنین طرح و رنگی است. در این پیج، به‌راحتی هنر و خلاقیت ناخن‌کار را می‌بینید و برای وقت‌گرفتن از او زمان را هدر نمی‌دهید. نکتۀ جالب توجه در این عکس‌ها، نشان‌دادن رنگ لباس است که به شما کمک می‌کند بهترین رنگ برای هماهنگی ناخن با لباس‌تان را انتخاب کنید.

جذب مشتری کاشت ناخن

  • cookie_pu

پیجی با طرح و رنگ‌های فانتزی برای خانم‌های جوان که کمتر نمونه‌ای در این سبک طراحی را می‌توانید پیدا کنید. در واقع سبک متمایز در این پیج باعث جذب مخاطب‌های بسیاری شده است. اگر شما هم مشتری‌هایی با سلیقۀ خاص دارید حتما برای ایده‌گرفتن در طراحی ناخن به این پیج سر بزنید.

جذب مشتری کاشت ناخن

  • nailpooneh

این پیج بیو بسیار کاملی دارد؛ یعنی نوع خدماتی که ارائه می‌دهد، آدرس و نام سالن و حتی شماره برای تماس راحت‌تر را برای مخاطب نوشته است. علاوه بر این، به برگزاری دوره‌های آموزشی هم اشاره کرده است و با عکس‌هایی ساده، هنر و تخصص بالای خود را برای آموزش نشان داده است. به بیان ساده‌تر، این شفافیت در معرفی، خود یک راهکار موثر در بازاریابی برای جذب مشتری است که این پیج به‌خوبی آن را اجرا کرده است.

جذب مشتری کاشت ناخن

بررسی چند متن برای تبلیغ کاشت ناخن

متن‌هایی که برای تبلیغات بازدیدی یا پیامکی استفاده می‌کنید، ابزار مهمی برای جذب مشتری است. بهتر است کمی برای انتخاب این متن‌ها وقت بگذارید و جملاتی ساده با چاشنی خلاقیت بنویسید تا مشتری را درگیر خود کنید. در زیر چند نمونه متن به‌عنوان ایده برای شما نوشته‌ایم:

  • زیبایی دست‌هایتان برای ما مهم است
  • فقط برای دیدن طرح‌های خاصِ ناخن، به پیج ما سر بزنید
  • بازی با رنگ‌ها روی ناخن‌های دوست داشتنی شما

با جذب مشتری کاشت ناخن در اینستاگرام، درآمدتان را افزایش دهید

کسب‌وکارهای زیادی با فعالیت در اینستاگرام از طریق انتشار عکس محصولات و تبلیغات درست پیج، توانسته‌اند به فروش بالایی برسند. محصول شما هم همان طراحی‌های خاص ناخن‌ها است که با تولید محتوای اصولی و تبلیغ این هنر در اینستاگرام می‌توانید مشتری‌های بسیاری برای کاشت ناخن پیدا کنید.

حواستان باشد انتشار پست و استوری باید براساس قوانین اینستاگرام و همراه با خلاقیت باشد تا بتوانید در بازه زمانی کوتاه‌تری نتیجه فعالیت در اینستاگرام را ببینید و پیش از تبلیغ، آموزش تبلیغات اینستاگرام را جدی بگیرید. در بالا مفصل دربارۀ ایده‌های موفق در جذب مشتری صحبت کردیم.

اگر ایدۀ دیگری برای جذب مشتری کاشت ناخن در اینستاگرام دارید حتما از طریق کامنت در زیر این مطلب آن را با در میان بگذارید.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.