نمونه بنر تبلیغاتی تلگرام

تلگرام برای اولین بار در سال 2013 برای آیفون راه‌اندازی شد و سپس نسخۀ آلفای آن برای اندروید را در 20 اکتبر 2013 به بازار عرضه کرد. طولی نکشید که پای این پیام‌رسان به ایران هم باز شد و تبدیل به یکی از محبوب ترین اپلیکیشن‌ها در کشور شد. به‌طوری که بعد از واتساپ، تلگرام در حال حاضر پرطرفدارترین پیام‌رسان در ایران محسوب می‌شود. اگر به دنبال دیده‌شدن در دنیای دیجیتال هستید، تبلیغات در تلگرام را دست‌کم نگیرید. این پیام‌رسان که ماهانه بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر فعال در سراسر جهان دارد با وجود فیلترینگ در ایران، هنوز جزو گزینه‌های رسانه‌هایی است که کاربران به آن مراجعه می‌کنند.

تبلیغات در تلگرام

مهم نیست که کجا و چطور؟ از تبلیغات روی اتوبوس‌های شهری گرفته تا بیلبوردهای سطح بزرگ‌راه‌ها، از تراکت گرفته تا تبلیغات دور زمین ورزشگاه آزادی، هرجایی که کاربران زیادی در آنجا حضور دارند می‌تواند گزینه‌ای خوب برای تبلیغات شما باشد. حال اگر پلتفرمی پیدا کنید که امکانات زیادی دارد که چه‌بهتر. مانند تلگرام که توانسته است در این چند ساله گذشته پیشرفت زیادی داشته باشد و طبق آمار سایت بک لینکو در سال 2022 میلادی به رقم 550 میلیون کاربر فعال ماهانه رسیده است.

مزایای تبلیغات در تلگرام:

  • دسترسی به طیف وسیعی از مخاطبان ایرانی.
  • وجود کانال‌های متنوع و پربازدید برای انتشار محتوا.
  • مقرون‌به‌صرفه بودن نسبت به دیگر روش‌های تبلیغات سنتی.
  • امکان اندازه‌گیری میزان اثربخشی انواع تبلیغ در تلگرام.
  • عدم نیاز به زیرساخت فنی خاص و قابلیت اجرای سریع.
  • قابلیت اشتراک‌گذاری لینک سایت و یا صفحات اینترنتی.

 

انواع روش‌های تبلیغات در تلگرام

در مقایسه با اینستاگرام، فعالیت در تلگرام کمی دشوارتر است و شما نمی‌توانید به‌راحتی میزان کاربران کانال خود را افزایش دهید. اگر در این زمینه اطلاعاتی ندارید بهتر است تبلیغات در تلگرام را به آژانس‌های تبلیغاتی بسپارید تا آن‌ها به بهترین وجه ممکن تبلیغات تلگرامی را در پربازدیدترین کانال‌های این پیام‌رسان انجام دهند. همچنین روش‌های متعددی برای اجرای تبلیغات تلگرامی وجود دارد که شما می‌توانید با توجه به نوع کسب‌وکار و نیاز خود و شرایطی که از آن برخوردار هستید، یکی از آن‌ها را انتخاب و اجرا کنید.

 

1- تبلیغات تعرفه‌ای تلگرام

برای اجرای تبلیغات تعرفه‌ای در تلگرام، هزینۀ مشخصی را که ادمین کانال‌ها با توجه به موضوع، تعداد و تعامل اعضا و … تعیین کرده‌اند پرداخت می‌کنید و تبلیغ شما در ساعات مشخصی در کانال نمایش می‌گیرد. بیشتر این نوع تبلیغات به صورت ۲۴ ساعته یا ۱۲ ساعته هستند. برخی از کانال‌ها نیز که بازدید شبانه خوبی دارند، پست شما را به‌صورت شبانه و برای مثال از ساعت ۲۲ تا ۱ نیمه‌شب در کانال خود قرار می‌دهند. این روش از بهترین و مؤثرترین روش‌های تبلیغات است که پرطرفدارترین نوع تبلیغ در تلگرام نیز به‌حساب می‌آید.

 

2- تبلیغات بازدیدی تلگرام

در این نوع از تبلیغات تلگرامی شما فقط به‌ازای تعداد بازدیدهایی که از تبلیغتان می‌شود، هزینه پرداخت می‌کنید. در این صورت حتی چنانچه هزینۀ محدودی برای تبلیغات در نظر گرفته باشید، می‌توانید نمایش تبلیغتان را فقط به‌اندازۀ بازدید مشخصی محدود کنید و بخواهید که بعد از رسیدن به تعداد موردنظر، تبلیغ از کانال مربوطه حذف گردد. این نوع تبلیغات برای کسانی که بودجۀ محدودی دارند یا تازه می‌خواهند پا به دنیای کسب‌وکار بگذارند بهترین گزینه است.

 

بنر تبلیغاتی تلگرام

اگر عضو چند کانال تلگرامی باشید، مطمئناً تبلیغاتی  راکه ادمین این کانال‌ها در طول روز منتشر می‌کنند دیده‌اید. شما نیز اگر محصولی برای فروش یا خدمتی برای عرضه دارید یا حتی در حوزۀ آموزش فعال هستید، با انجام تبلیغ در کانال‌های مرتبط، بازخورد خیلی خوبی نصیبتان می‌شود. بنر تبلیغاتی یکی از مناسب‌ترین راه‌ها برای جذب مشتری در رسانه‌های دیجیتال است. شما می‌توانید با طراحی بنر تبلیغاتی تلگرام، کسب‌وکارتان برای هزاران مخاطب هدف معرفی کنید. ولی طراحی این بنر نیازمند رعایت شرایطی است که باعث شود تبلیغتان بیشتر دیده شود.

 

شرایط بنر تبلیغاتی در تلگرام

  • بنر خود را به شکلی جذاب طراحی کنید که بیننده نتواند در برابر آن مقاومت کند.
  • متن بنر شما باید تا حد امکان کوتاه باشد، استاندارد در حد ۳ الی ۴ خط است.
  • بهترین اندازه را برای بنر تلگرام انتخاب کنید (سایز ۵۱۲*۵۱۲ برای بنرهای مربعی و سایز ۲۵۰*۳۰۰ برای بنرهای مستطیل).
  • بنر تبلیغاتی تلگرام ساده و عاری از هرگونه شلوغ‌کاری باشد.
  • رنگی مناسب با تبلیغتان انتخاب کنید.

 

نمونه بنر تبلیغاتی تلگرام

اگر به دنبال طراحی بهترین بنر تلگرامی و انتشار آن در کانال‌های مختلف هستید بهتر است ابتدا نمونه‌های موفقی که توسط کسب‌وکارهای بزرگ طراحی شده است را ببینید تا بتوانید از آن‌ها ایده بگیرید.

 

بنر تبلیغاتی برند آچاره را مشاهده می کنید که در چند کانال مختلف توسط پلتفرم تبلیغاتی جریان منتشر شده است.

بنر تبلیغاتی تلگرامی برند آچاره

 

 

شرکت داروسازی الحاوی این تبلیغ تلگرامی خود را با جهت اطلاع‌رسانی و همچنین آگاهی از برند انجام داده است.

بنر تبلیغاتی تلگرامی شرکت داروسازی الحاوی

 

 

بیمۀ زندگی کاریزما تبلیغات خود را در چند پیج مختلف که ارتباط خوبی با موضوع کسب‌وکارش دارد انجام داده است.

تبلیغات تلگرامی بیمۀ زندگی کاریزما

 

 

وب‌سایت گل دارو تبلیغات تلگرامی خود را در جهت اطلاعات رسانی و دادن اطلاعات مفید به کاربران انجام داده است.

تبلیغات تلگرامی وب‌سایت گل دارو

 

 

ایرانسل تبلیغات تلگرامی خود را از زبان پرسنل بیمارستان مسیح دانشوری انجام داده است. این تبلیغات در پیج‌های بزرگ و معروفی توسط پلتفرم جریان ارسال شده‌اند.

بنر تبلیغاتی تلگرام شرکت ایرانسل

 

 

یکی از راه‌های تبلیغات مؤثر، انتشار آن در کانال‌های تلگرامی پربازدید است که پلتفرم جریان تبلیغات «فروش اقساطی ماشین MVM» را برای این شرکت انجام داده است.

بنر تبلیغاتی تلگرام برای فروش اقساطی mvm

 

 

اجرای تبلیغات تلگرامی نوبیتکس توسط پلتفرم جریان و انتشار آن در کانال‌های پربازدید

تبلیغات تلگرامی نوبیتکس

 

 

تبلیغات برند RONDTARIN در کانال های تلگرامی پربازده توسط پنل تبلیغاتی جریان انجام شده است.

تبلیغات تلگرامی برند RONDTARIN

 

 

تبلیغات تلگرامی برند «شال مد» در کانال های پربازدید

تبلیغات تلگرامی برند «شال مد»

 

تبلیغات تلگرامی پویش تولید محتوا رمز نویس

بنر تبلیغاتی پویش تولید محتوا رمز نویس

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.